Nala Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hei! Er en gutt på 16 år som søker en jobb som jeg kan tjene litt penger på. Har sett litt på avisbud osv. Er det slik at man får en fast rute som man skal levere til også putter man rett i postkassen og drar videre? Kjører moped så jeg søker en type jobb der jeg kan kjøre rundt og levere ting...Noen forslag? Takker for svar! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Har egentlig 0 erfaring med dette, men tror nok at den eneste måten å vite det er å ta kontakt dem dem som deler ut aviser i nærområdet ditt. Spørs jo også hvor du bor. VG tror jeg har avisbud på de fleste plassene i landet, så bare kontakte dem Noe som også var populært der jeg bodde var å stable varer i butikkene for Kims/Mack og andre produsenter. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Jupp, ser på vg sitt avisbud for eks, der må jeg ringe på døren til folk, og det blir litt tvungvint ettersom jeg kjører moped... Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 se hos Posten. abb. på bt for eks, så går folk fra kl 3 til ut på morningen å leverer aviser. legge opp i postkasser og slenge ifra seg aviser på dørstokken til folk. pizza/take away sjåfør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå