Anonym259235 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har en Happauge HD PVR som jeg bruker med EyeTV 3. Den har fungert helt perfekt i en god stund nå, og alle kabler sitter som de skal, men i dag har bildet jeg får i EyeTV begynt å fryse etter en kort stund med gaming. For at den skal fungere igjen må jeg skru PVRen eller programmet av og på. Hvordan fikse dette? Lenke til kommentar
Storz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 re-installer driver el. lignende. programmet du bruker (arcsoft elns, husker ikke) kan være uoppdatert også. vet ikke helt jeg, en venn av meg har Hauppauge, så jeg har sett litt på hans. håper det hjalp! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Nå bruker jeg, som tidligere nevt, EyeTV 3. Brukte vennen din også Mac? Lenke til kommentar
Storz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 åja, så dette bare på ubesvarte, og leste ikke mac eller eyetv 3 Han bruker softwaren til PC, så... kan ingenting om mac, men du kan jo sjekke om det er andre kompatible programmer for HD-PVR og mac Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Alle som bruker det på Mac har anbefalt å bruke EyeTV. Tror ikke det er noen skikkelige programmer ellers en gang. Men uansett, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Storz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Har ikke PVR selv, så jeg sa alt jeg kunne. Du kan jo sjekke litt rundt om du finner noen andre med samme problem. Vil anbefale deg am. og britiske sider, ettersom at det er større sannsynlighet for å finne folk der Lenke til kommentar
Storz Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 http://www.steventoth.net/blog/products/hdpvr-capture/downloads/ HER er det et program for Mac! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå