Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

problemer med vesen fra mars. hva mener hun egentlig?

Anbefalte innlegg

da var det min tur til fjortistråd her inne.

Jenta jeg er sammen med har humørsvingninger til tusen. Noen ganger himmelen, noen ganger helvete. akkurat nå er ho IKKE blid.

jeg vetafaen hva/hvem hu er sur på, det vil ho ikke si.

jeg har ingen anelse på hvorfor hu er sur.

settinga er som følger, hu skriver til meg på skype at hu er sur, ber meg stikke til hælvete. osv.

men hu fortsetter og skrive hvis jeg ikke svarer, der ho maser om at jeg ikke bryr meg osv.

Kan noen skjønne hva i helvete hu mener jeg skal gjøre?

klarer vanligvis lese mellom linjene/ henne som en bok. men når a går inn i drammode skjønner jeg ingenting

føler meg litt sånn:

I_5e5ac3_2480125.jpg

noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS, hvor lenge har du merket disse humørsvingningene hos henne? Hvis det skjedde noe drastisk i livet hennes før dere ble sammen kan dette ha påvirket henne, men det er gjerne ikke mulig å forutse hva som har hendt.

Lenke til kommentar

hu er veldig lokka om fortiden sin egentlig, men jeg vet at hun ble mobba opp igjennom barneskolen.

tror hu er litt sånn hele tiden, i hvertfall de måntene jeg har kjent henne, og merker det enda sterkere den siste tiden etter at vi ble sammen.

ho g¨r også på P-pilla som sikkert kødder med noen hormoner.

Lenke til kommentar

Er ikke kvinner fra venus egentlig? Og menn fra mars... :hmm:;)

Over til saken, ut fra det du sier er det umulig å si hvorfor. Du kan jo tenke nøye gjennom om du har sagt noe du ikke burde, eller om du har glemt å si noe osv.. Men prøv å snakk, en god start kan være å spørre om hva som er galt og om det er noe du kan gjøre eller forandre på :)

Håper det ordner seg og god påske :)

Lenke til kommentar

For mange år siden var jeg sammen med ei jente som kan minne litt om kjæresten din. Hun kunne gå fra kjempeglad til sur og furten i løpet av sekunder.

Hun har i ettertid innrømmet at hun ikke visste hvorfor, men at hun hadde "lyst til" å lage litt drama, få litt oppmerksomhet, ha kontrollen på en måte. Jeg orket til slutt ikke mer, og forholdet døde etterhvert ut.

Så det kan virke som kjæresten din er litt oppmerksomhetssyk og/eller føler at hun må ha kontrollen over deg. Hvis dere er unge er forhåpentligvis det noe hun vokser av seg, men pass på at det ikke er noe som vil ødelegge deg før hun tar til fornuften. Prøv å snakk med henne om det, at det kan ødelegge forholdet deres om hun ikke er villig til å endre den delen av seg selv.

Lenke til kommentar

Da er det mest sannsynlig bare en ''fjortisfase'' som hun forhåpentligvis vil vokse fra seg. Om hun vil gjøre det hvis dere fortsatt holder sammen er en annen ting da.. det kommer helt ann på hvor mye du faktisk ''godtar'' av 'tullet' hennes. Ikke ta imot for mye bullshit, ett godt forhold skal ikke måtte innholde masse drama hele tiden.

Typen min var forresten med en slik jente før, og da på det tidspunktet var vi bare veldige gode venner. Gjorde vondt å høre om hvordan hun behandlet han dårlig, beskyldte han for masse rart, løy om ting man ikke skal lyve om, hvordan humøret hennes skiftet hele tiden og at hun nærmest spredde beina for hver annen kar både emosjonelt og fysisk.

Ikke bli hennes emosjonelle søppelkasse!

Lenke til kommentar

Det kan også være p-pillene! Det var en periode på 3 måneder hvor kjæresten min var utrolig opp og ned i humøret. Hun gråt og var deppa hele tiden. Spesielt når vi ikke var sammen, fordi ho savna meg. Dette løste seg med en gang hun fikk en nye type p-piller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...