Guybrush Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Noen som veit hvor lang garanti du har på PS2? Den har laser-problemer. Klarer ikke å lese noen spill. Var ikke det et problem på de første modellene? Gjør Sony/Egmont noe med det? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hadde 2 år garanti på min. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Du har enten 2- eller 5års reklamasjonsrett. Er usikker hva det er i dette tilfellet, men jeg mener at et så dyrt produkt skal kunne være lenger enn 5 år. Lykke til! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 2års garanti, 5 års reklamasjonsrett. Slik er det vel på det meste? Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 du har 2 år garanti og 5 år reklamasjon. spørs egentlig litt hav som er galew. vis det er en del som man vet trolig ikke vil holde i 5 år går den ikke på reklamasjon, men er jo bare å prøve. taper nå ikke på det. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Det er laseren som er ødelagt. Og det er vel en slitedel? Men hvis det er en kjent feil så går det kanskje? Jeg får sjekke opp litt hos Spaceworld først... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det er et kjent faktum at Ps2 pleier å gå i stykker rett etter at bytteretten er gått ut. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Det er et kjent faktum at Ps2 pleier å gå i stykker rett etter at bytteretten er gått ut. Sikkert noe de har lagt inn i softwaren :-) Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 funker som om den var ny tel meg da men. og jeg fikk den i den i måneden etter den ble lansert i norge.(julegave) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå