mr_jakob Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hei! Sikkert mange som spør om hvilken mobil de burde kjøpe. Jeg har også dette spørsmålet, men jeg lurer også på om det er mulig å bytte brukergrensesnitt på telefonen. (F. eks få HTCs brukergrensesnitt på Samsung Galaxy S2) Jeg vurderer samsung galaxy s2 på grunn av lav pris. Jeg surfer en del og er avhengig av flash. Jeg liker ikke samsungs brukergrensesnitt, så derfor vil jeg gjerne skifte det. Jeg liker HTCs brukergrensesnitt veldig godt derimot. Har noen andre forslag til mobiler? Helst ikke iPhone og mobiler med større skjerm enn 4,3 Tusen takk Lenke til kommentar
MKSorlie Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hei! Sikkert mange som spør om hvilken mobil de burde kjøpe. Jeg har også dette spørsmålet, men jeg lurer også på om det er mulig å bytte brukergrensesnitt på telefonen. (F. eks få HTCs brukergrensesnitt på Samsung Galaxy S2) Jeg vurderer samsung galaxy s2 på grunn av lav pris. Jeg surfer en del og er avhengig av flash. Jeg liker ikke samsungs brukergrensesnitt, så derfor vil jeg gjerne skifte det. Jeg liker HTCs brukergrensesnitt veldig godt derimot. Har noen andre forslag til mobiler? Helst ikke iPhone og mobiler med større skjerm enn 4,3 Tusen takk Lett å bytte launcher til f.eks Go Launcher. Installere og velg som standard launcher evt så kan du roote og legge inn rom med f.eks sense. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Anbefaler Samsung Galaxy S2. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hei! Sikkert mange som spør om hvilken mobil de burde kjøpe. Jeg har også dette spørsmålet, men jeg lurer også på om det er mulig å bytte brukergrensesnitt på telefonen. (F. eks få HTCs brukergrensesnitt på Samsung Galaxy S2) Jeg vurderer samsung galaxy s2 på grunn av lav pris. Jeg surfer en del og er avhengig av flash. Jeg liker ikke samsungs brukergrensesnitt, så derfor vil jeg gjerne skifte det. Jeg liker HTCs brukergrensesnitt veldig godt derimot. Har noen andre forslag til mobiler? Helst ikke iPhone og mobiler med større skjerm enn 4,3 Tusen takk Har du erfaring med root og lignende? Hei! Sikkert mange som spør om hvilken mobil de burde kjøpe. Jeg har også dette spørsmålet, men jeg lurer også på om det er mulig å bytte brukergrensesnitt på telefonen. (F. eks få HTCs brukergrensesnitt på Samsung Galaxy S2) Jeg vurderer samsung galaxy s2 på grunn av lav pris. Jeg surfer en del og er avhengig av flash. Jeg liker ikke samsungs brukergrensesnitt, så derfor vil jeg gjerne skifte det. Jeg liker HTCs brukergrensesnitt veldig godt derimot. Har noen andre forslag til mobiler? Helst ikke iPhone og mobiler med større skjerm enn 4,3 Tusen takk Har du erfaring med root og lignende? Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Anbefaler heller Xperia S fra Sony En hakk bedre enn Galaxy S2 når det gjelder design, skjerm, kamera, er helt ny og koster like mye.. 3749 kr på nettbutikker 3300 på finn.no Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kjapt spørsmål: Hvilke websider er det du surfer på som bruker flash? Lenke til kommentar
mr_jakob Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Nevner Siba, BMW, Volvo, Audi, Porsche osv. Når jeg skal sjekke f. eks. nyheter når jeg er i Frankrike, støtter ikke siden såkalt iPhone-format. Jeg hører også på Abercrombie og Hollisters playlist på internett. Disse krever flash. Jeg har sett på litt forskjellige mobiler og har kommet fram til disse mobilene i stedenfor: - HTC One S (IKKE ONE X) - iPhone 4S (tilbud hos Netcom) Alle vennene mine har jo iPhone, så da vil jeg passe inn bedre. Samtidig har jeg jo en iPod Touch, så jeg har jo "iPhone". Det med flash er også ganske viktig for meg. -> Praktisk å ha. HTCen ser bra ut, og har fått bra respons på ulike tester. Flash har den, og den er en god del nyere en samsung pluss at den har bedre byggekvalitet. Hvilken hadde dere valgt? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nevner Siba, BMW, Volvo, Audi, Porsche osv. Når jeg skal sjekke f. eks. nyheter når jeg er i Frankrike, støtter ikke siden såkalt iPhone-format. Jeg hører også på Abercrombie og Hollisters playlist på internett. Disse krever flash. Jeg har sett på litt forskjellige mobiler og har kommet fram til disse mobilene i stedenfor: - HTC One S (IKKE ONE X) - iPhone 4S (tilbud hos Netcom) Alle vennene mine har jo iPhone, så da vil jeg passe inn bedre. Samtidig har jeg jo en iPod Touch, så jeg har jo "iPhone". Det med flash er også ganske viktig for meg. -> Praktisk å ha. HTCen ser bra ut, og har fått bra respons på ulike tester. Flash har den, og den er en god del nyere en samsung pluss at den har bedre byggekvalitet. Hvilken hadde dere valgt? Jeg ville definitivt gått for en Androidmobil. Har iPad og kjenner selv hvor irriterende det er når jeg trenger flash... da må jeg ty til PC eller mobilen min (HTC). Lenke til kommentar
mr_jakob Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Ok Takk for svar! For dra ned til en butikk å se på dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå