tomsi42 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Takk for et hyggelig treff - vi var ikke så mange, men det ble en fin tur. Her poster vi bilder etter hvert. 1 Lenke til kommentar
eks Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Får begynne med noen bilder da... Først, en stol og en sykkel foran operaen... Fisheye er gøy... Begynner å bli ferdig noen bygg ute på Sørenga, men området ser fortsatt ut som en byggeplass... Noen bilder fra festningen... Hvem sa man ikke kunne få tynn dybdeskarphet på mFT? (OM Zuiko 35mm f2 @f2,8) kommer med mer senere... 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Busy bokeh på den 35mm-en. Minner meg veldig om EF 35mm f/2 jeg hadde da jeg var Canonist. Er endelig ferdig med noen få jeg også. Mer sofa + sykkel: Ut på tur, aldri sur ... Det var visst skyggene som gjorde bildet ... Fastlåst situasjon? Belønning: Påskegul: Gamle dampen: Og så må ikke glemme - Akamister på vollen: 2 Lenke til kommentar
eks Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) God tur... Nok en gang, fisheye er gøy... Bilde av øl, og Tomsi som tar bilde av ting... Staselig gammel skute... DS Børøysund, tidligere tilhørende Vesteraalens Dampskibsselskap... Ah, på vei hjem... En kam... Busy bokeh på den 35mm-en. Minner meg veldig om EF 35mm f/2 jeg hadde da jeg var Canonist. Ja, mulig jeg dro opp litt for mye der med skygge/høylys verktøyet i PS. Jeg ser nå at fargene mine ble litt blasse, gikk noe fort for seg i etterbehandlingen her, så det kan nok være en grunn. Jeg har justert litt på fargene nå... Endret 4. april 2012 av eks 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det var visst skyggene som gjorde bildet ... "Pass dere så ikke skyggene ødelegger bildet av porten " - Tomsi42 Lenke til kommentar
lessis Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Mange fine bilder der. Fikk flashback fra ungdommen, da jeg var på klassetur med Børøysund. Selv lå jeg hjemme og stelte en influensa. Skulle gjerne vært der. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Takker igjen for et hyggelig treff ! Enda mer sofa+stol+opera Men rundt operaen ligger det relativt mye søppel In jail Et mer klassisk bilde av operaen, tror faktisk dette er første gang jeg tok bilde av hele operaen. Og ikke bare detaljer. Trengs det noen rør? Eller kanskje et kurs i sikring av last? God Tur i påskesol ! 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Skyggesiden. Akershus Festning Tom på vollen Låst Kjærlighet Oslo Standhaftig 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Tom på vollen Det var da et særdeles bra bilde, godt komponert Lenke til kommentar
eks Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg har og et bilde av Tom på vollen, men det ble ikke like bra komponert... 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Så er det bildene som ble til etter en liten forfriskning på Skansen. Walk In The Beautiful Park Walk In The Dark Park DS Børøysund i all sin prakt Oslo Rådhus Endret 5. april 2012 av k-h-s 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå