MasterCard Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Har hatt min Asus X53e i noen mnder nå, og den ble IKKE kjøpt for å spille altså. Men idag skulle jeg prøve å spille litt CS 1.6 på den. Dette er jo et VELDIG gammelt spill så jeg regnet med at dette skulle gå som smurt på en såpass "ny pc". Tingen er den at fpsen er skikkelig dårlig i spillet. Bare lurer på om noen har noen tips til hva som kan være årsaken? Og om det er noen innstillinger jeg bør ordne på. Både inne i spillet og på selve pcen. Lurer også på om noen har peiling på hvordan jeg kan kjøre 800x600 i spillet uten at det blir "liten skjerm" (altså svart på sidene av skjermen). Takker for hjelp <3 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 X53E har kun integrert grafikk og vil ikke klare å dra spill av nye tyngde spesielt godt, om det klarer det i det hele tatt. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 X53E har kun integrert grafikk og vil ikke klare å dra spill av nye tyngde spesielt godt, om det klarer det i det hele tatt. Nå snakker vi om ett over 12 år gammelt spill da Burde da kunne dra det uten å falle i fps? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg antar at det sitter en Core i3 prosessor i den maskinen? Altså har den Intel HD 3000 grafikkchip - den skal kunne kjøre Counterstrike på høye innstilliger helt kurant. Se her. Du får "strukket" bildet på skjermen i skjerminnstillingene - se om du finner noe om skalering noe sted. Har ikke erfaring med innebygd grafikkchip, så du må nesten bare få nærmere opplysninger fra noen som vet mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå