Formula90 Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 dette sjedde i jula og, men etter en stund så kom lyse foran tven på igjen så fikk vi på tven igjen, men idag var jeg uheldig å slå den av igjen, nå er tven helt dau igjen, ikke noe lys framme heller, noen som har ide til hva det kan være? syns jeg leste om at noe hadde samme problem en gang, og da var det en/flere cap som var tatt kveld? er en lcd tv Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 missforstår jeg da du sier at tv'en har stått på siden julen? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Velfortjent pause! Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 3. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 ja stemmer, stått på siden jul, siden vi nesten ikke fikk den på igjen den gangen men om natten så har jeg har av tuneren så det bare har stått ingen signal og svart sjerm, men ja, har stått på siden jul Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Kjøp en ny, som dere kan skru av når dere ikke bruker den? TVer varmer jo så fælt også, så nå på våren/mot sommeren kan det være kjekt med en som kan skrus av. Neida, men hadde ikke skadet å ta en tur til næremste el-butikk og se etter noen gode tilbud? Er vel billig for tida. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 3. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 ja det er det, meeeen så imorgen kommer det en pakke fra komplett(en pc) så er blakk til den 22 så må bare ha den igang til da Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 3. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 ja, ke det vart tel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå