Eriksendrul Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Hallo, Har prøvd i så og si 3 timer på og få en xbox kontrol til og funke på Battlefield 3 . Den er på dataen og har riktig drivere ( så vidt jeg vet ) Men den får ikke brukt den på Battlefield 3 ! Sånn er det den ser ut der , Men jeg har også en gammel joystick som er utrolig dårlig som ligger som USB input device ! og den fungerer i BF3 -_- Hva kan jeg evt endre ? er det noe her jeg kan sette den til eller noe ? Den ligger også her inne Ser det også er mange som sier jeg skal bruke Realmware programmet men her får jeg bare dette Skjønner ikke hvorfor den ikke skal fungere , Den er koblet til med kabel og om jeg trykker i midten av kontrollen ( på den sirkelen) blinker den grønt . Legger ut mere info om jeg kommer på noe ! Mvh Eriksen ! Om du evt ikke har bruker på Diskusjon.no og fortsatt leser detta kan du Kontakte meg på F.erksen på skype , Har utrolig lyst til og få dette til og funke ! Til alle dere som ser etter en løsning ! Om dere bruker "plug and play charge kit" vil det tydligvis ikke funke , det er det folk sier. og det er det jeg bruker. Uansett. Om jeg får tak i en "Wired pad" så kan jeg komme tilbake til denne tråden og oppdatere og si om det fuker bedre ! Endret 3. april 2012 av Eriksendrul Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg vet ikke hvordan jeg skal hjelpe deg, men.. Lær deg Mus og Tastatur for guds skyld! Du vil bli høvlet over av de gode spillerne hvis du stiller opp med Kontroller... Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Skal vel sikkert bruke det til fly/helikopter tenker jeg. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Tenkt til og bruke det til fly ja . Men synes det går gaske bra etter at jeg lasta ned et program som jeg kan cuztomise litt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå