gasolina Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er det mulig å bruke formler i topp- og bunntekst? Jeg har et regneark med mange arkfaner. På første arkfane er det blant annet en celle med en dato. Denne datoen skal vises i alle de andre arkene i toppteksten. Fra tid til annen bytter jeg denne datoen i cellen på første ark. Hvordan kan jeg da få dette automatisk som topptekst i de andre arkene, uten å gjøre dette manuelt på samtlige ark? Samme forholdet blir det i bunnteksten; der endrer jeg fra "faktura nr 1" til "faktura nr 2" i ei annen celle på første arket, og vil at dette skal automatisk komme i bunnteksten på de andre arkene. Jeg har prøvd med å bruke formel i topp- og bunntekst uten hell. F.eks i topptekst på arkfane 2: ='Ark1'!B19 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Skader vel ikkje å nemne kva program du har laga dette reknearket i, om det er Excel, LibreOffice Calc, Gnumeric, KCells eller noko anna. Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 (endret) . Endret 10. april 2012 av gasolina Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Skader vel ikkje å nemne kva program du har laga dette reknearket i, om det er Excel, LibreOffice Calc, Gnumeric, KCells eller noko anna. excel 2007:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå