Odesseiron Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Dugnaden har startet for nyversjoner av de grisete eventyrspillene. Les hele saken Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 DETTE er en Kickstarter jeg kunne være interessert i å være med på! :-D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg hadde ingen problemer med å spytte inn 15$ på dette. En spillserie som jeg har brukt mer tid på å knekke "piratspørsmålene" på enn å faktisk spille, som 7-åring. Endret 3. april 2012 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Rart at ingen spillselskaper satser på detta, burde ikke være dyrt og ser ut som mange er intreserte Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Supert! Og når dere er i gang med å spytte inn penger via kickstarter, så spytt inn en slant her også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Stilig! Dette betaler jeg glatt penger for! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Dette er faktisk det første Kickstarter-prosjektet jeg har spyttet inn penger i. Blir spennende å se om de får det til. Håper det, for spillene var geniale :-) I det minste det første! Lenke til kommentar
MrNewYork Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har også sponset og krysser fingre for at Al Lowe når målet. Synes også andre eventyrspill-interesserte bør sponse Gabriel Knight-skaper Jane Jensen og hennes Kickstarter-prosjekt. Og skal ikke Gamer lage en sak på det? Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg har også sponset og krysser fingre for at Al Lowe når målet. Synes også andre eventyrspill-interesserte bør sponse Gabriel Knight-skaper Jane Jensen og hennes Kickstarter-prosjekt. Og skal ikke Gamer lage en sak på det? Da fikk du ønsket ditt oppfylt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå