Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Hei! Jeg har gått på roaccutane (isotretinoin) kur i 4 mnd nå om et par dager. Skal gå på kuren i 5-6 mnd.Jeg har fått noen røde og svarte merker på kinnene og vil gjerne bli kvitt dette.Har dere noen kremer som kan bleke dette, eventuelt fjerne det som dere kan anbefale? Endret 3. mars 2019 av Gavekort Gjenopprettet innlegg Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Tror ikke det er noe kremer som kan fjerne det. Jeg har ikke hørt om det, men har hørt om folk som har brukt laser med da med forskjellig resultat. Kom litt ann på hvor alvorlig arrene etter kvisene er. Hvis de er veldig alvorlige så må de fjernes med laser .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Tror ikke det er noe kremer som kan fjerne det. Jeg har ikke hørt om det, men har hørt om folk som har brukt laser med da med forskjellig resultat. Kom litt ann på hvor alvorlig arrene etter kvisene er. Hvis de er veldig alvorlige så må de fjernes med laser .. Hmm okei, takk! Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Mest sannsynlig vil de blekne en del med tiden også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Mest sannsynlig vil de blekne en del med tiden også Jepp! Endret 7. april 2012 av Slettet-Irb8P5GEaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg