Helge Mortensen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 En liten natt tur i nabolaget Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det blev et meget flot billede af nordlyset. 1 Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Flott nodlys bilden. Eller skal man si, landskapsbilde med nordlys? For her ser jeg at du har valg å la halve motivet være landskap. Liker kommposisjonen og at det er såpass lyst og skarpt. Lenke til kommentar
Helge Mortensen Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Det blev et meget flot billede af nordlyset. Takk for det, John Lenke til kommentar
Helge Mortensen Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Flott nodlys bilden. Eller skal man si, landskapsbilde med nordlys? For her ser jeg at du har valg å la halve motivet være landskap. Liker kommposisjonen og at det er såpass lyst og skarpt. Takk Jeg tar kun landskapsbilder hvor nordlyset er en del av det. Har ikke helt sansen for kun nordlyset siden det i seg selv ikke gir noen dybde eller info om størrelse osv. Men en corona kan jo også være svært stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg