BenSin Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ja? Etter hva jeg kan se var det siste dere skrev om som innebar hastighetsøkning, ikke vifter, lys og annet møl 04.11.02 (Projekt Ati Radeon 9700 Pro). Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Hei igjen, moderatorer. Har dere tenkt til å late som om dere ikke har sett innlegget mitt? Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 En overklokking kommer nok når høsten starter for fullt igjen... Når det gjelder svar fra moderatorer, vet jeg at iallefall Lars Bjerke ikke er på nett for tiden pga flytting. Så gi nå menneskene litt tid. - De bor ikke i forumet de heller. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 "En overklokking kommer nok når høsten starter for fullt igjen... " Jeg vil ikke se én, jeg vil se mange. Siden heter tross alt overklokking.no, ikke "cpukjøler.no" eller "casemod.no". Jeg synes det er litt tynt når siste CPU-overklokking var en P4 1,6. "Når det gjelder svar fra moderatorer, vet jeg at iallefall Lars Bjerke ikke er på nett for tiden pga flytting. Så gi nå menneskene litt tid. - De bor ikke i forumet de heller." De svarer på andre innlegg som er ferskere enn mitt første. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Generellt sett ville jeg tro at en høfligere tone gjør moderatorer mer lysten til å velge å svare på slike henvendelser. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Har jeg vært uhøflig? Jeg stilte jo bare et enkelt spørsmål. Det var ikke meningen å være uhøflig, om så skulle være. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Dessuten må du nesten ta med i betrakningen at overklokking.no ikke får hardware rennende inn til å overklokke hele tiden heller. Og det er meget begrenset hva folk har råd til å bytte av hw hele tiden og. Men tålmodighet Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Dessuten må du nesten ta med i betrakningen at overklokking.no ikke får hardware rennende inn til å overklokke hele tiden heller. Og det er meget begrenset hva folk har råd til å bytte av hw hele tiden og. Men tålmodighet Ærlig talt, man bruker da vel ikke nesten et år på å få tak i maskinvare som kan overklokkes? Spør du meg blir det litt som å drive en nettside med oppskrifter på vegatarmat, men legge ut oppskrifter på kjøttretter fordi det har vært en dårlig høst. Edit.: Dette er ikke ment som en uhøflighet Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Bare ta det med ro - vi VIL drive mer med overklokking framover. Ting er ikke gjort rett over natta, dessverre, så det tar av og til litt tid. At du ikke har fått svar før nå, kommer av at jeg har vært offline i nesten to døgn. Et kabelbrudd førte til at vi mistet tilgang til nett, så det er svært lite jeg kunne ha gjort med det. For øvrig - vi kommer IKKE til å slutte å skrive om "andre ting" som casemods, kabinett-tester osv. Men hovedvekten skal flyttes over på overklokking, guider og litt mer "avansert" stoff. PS: det er EN ting som det er veldig vanskelig å få tak i - prosessorer. Vi kan ikke kjøpe inn prosessorer hele tiden. Og så langt har vi ikke fått tilsendt en eneste prosessor. Intel støtter ikke konseptet overklokking, og AMD har vi ikke hørt et pip fra. Da _blir_ det litt vanskelig. Å låne prosessorer er alltids en mulighet, men når sannsynligheten for at den prosessoren som ankommer oss går en viss død i møte er stor - da sier det seg selv at det ikke er så lett. Men - jeg jobber med å finne løsninger hele tiden. Ha forresten en fin dag/kveld/natt, folkens! Det er godt å være online igjen! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 hmm. Selv synes jeg ikke artikler om og klokke er så morsomt. Er mye mer morsomt og se hva folk har klart og gjøre med en Casemodd osv. Og for og si det slik: Hvis dere hadde visst hvor lang tid det tar og skrive en artikkel (rettskrive osv) så ville de fleste nok holdt kjeft. Og med tanke på at mange skribenter ofte har skolejobb itillegg så blir det ikke mye tid på og skrive ting. Thrust me.. Vet hvordan det er. Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Tragisk prosjekt. Hva mener du? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 "En overklokking kommer nok når høsten starter for fullt igjen... " Jeg vil ikke se én, jeg vil se mange. Siden heter tross alt overklokking.no, ikke "cpukjøler.no" eller "casemod.no". Jeg synes det er litt tynt når siste CPU-overklokking var en P4 1,6. Du kan ikke krever å få alt i fanget den første høstdagen, som en bortskjemt drittunge. Det er tross alt ca. 3 måneder til med høst før vinteren setter inn, og OK.no har bare lovt å komme med mer i løpet av høsten. "Når det gjelder svar fra moderatorer, vet jeg at iallefall Lars Bjerke ikke er på nett for tiden pga flytting. Så gi nå menneskene litt tid. - De bor ikke i forumet de heller." De svarer på andre innlegg som er ferskere enn mitt første. Du har ikke tenkt på at de kanskje ikke liker deg, og at de ikke har lyst å kaste perler for svin ved å svare deg? Jeg får inntrykk av at du bare er her for å lage bråk. Folk som dæ burde vært piska på baillan med frossen Auar! Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du har ikke tenkt på at de kanskje ikke liker deg, og at de ikke har lyst å kaste perler for svin ved å svare deg? Jeg får inntrykk av at du bare er her for å lage bråk. Folk som dæ burde vært piska på baillan med frossen Auar! Det heter: "Skulle vært piska på baillan me en flisat vaier". Oversatt til østlandsk: "De ville dratt fordeler av å bli mildt irettesatt". Jeg har ikke noe imot KukMo, men synes nok karen er veldig krass og noe kravstor. Det er veldig lett å si "jeg vil ha", men ikke fullt så lett å innfri et hvert krav. For øvrig henviser jeg til mitt forrige innlegg. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det heter: "Skulle vært piska på baillan me en flisat vaier". Blei litt lei av den, så æ tok i bruke den andre i stede. Likte den også litt bedre Oversatt til østlandsk: "De ville dratt fordeler av å bli mildt irettesatt". X'D Skål for overklokking.no! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Tragisk prosjekt. Slutt å sleng med leppa, kan du gjøre no bedre enn det disse folka holder på med kanskje? Go ahead, be my guest Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du kan ikke krever å få alt i fanget den første høstdagen, som en bortskjemt drittunge. Det er tross alt ca. 3 måneder til med høst før vinteren setter inn, og OK.no har bare lovt å komme med mer i løpet av høsten. Nå er jo du ekstremt hissig med tåpelige utsagn. Hva så om det er den første høstdagen? Poenget hans var jo at det er 9 mnd siden forige OC, og ikke at høsten har vært treg. Og det at yummy lovte å komme med mer i løpet av høsten ble skrevet etter at han skrev sin post. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 "Du kan ikke krever å få alt i fanget den første høstdagen, som en bortskjemt drittunge. Det er tross alt ca. 3 måneder til med høst før vinteren setter inn, og OK.no har bare lovt å komme med mer i løpet av høsten." Ja, stemmer det. Jeg hadde helt glemt at det er kun på høsten at det er mulig å drive med overklokking. Det har jo ikke vært både høst, vinter vår og sommer siden sist gang. Dette beklager jeg virkelig, jeg er jo bare en bortskjemt drittunge. "Jeg får inntrykk av at du bare er her for å lage bråk. Folk som dæ burde vært piska på baillan med frossen Auar!" Hva ditt inntrykk av meg er, bryr meg mildt sagt ikkke. Jeg føler at jeg allerede, tross liten postcount (det er vel det som teller her, er det ikke?) har bidratt med mer enn de fleste her. Har du flere "morsomme" trønderutsagn? "Du har ikke tenkt på at de kanskje ikke liker deg, og at de ikke har lyst å kaste perler for svin ved å svare deg?" Vet du hva? Faktisk ikke. Jeg har nemlig tatt utgangspunkt i at dette er en seriøs side, skjønner du. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har ikke noe imot KukMo, men synes nok karen er veldig krass og noe kravstor. Det er veldig lett å si "jeg vil ha", men ikke fullt så lett å innfri et hvert krav. Ærlig talt, mener du virkelig at jeg er kravstor fordi jeg ønsker mer overklokking på overklokking.no? Kan du med hånden på hjertet si at dere har "innfridd kravene"? Forøvrig setter jeg stor pris på seriøs tilbakemelding fra deg, og gleder meg til å se hva dere skal gjør utover høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå