jacol Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) . Endret 20. mars 2013 av jacol Lenke til kommentar
code Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Har ikke tatt denne læremetoden mye ibruk selv, men vet at MIT legger ut sine leksjoner på internet, men dette kan jo fort bli komplisert for de fleste. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg bruker en del videoer i studiesammenheng. Stanford og MIT har mye bra, og det er mange privatpersoner på YouTube som er veldig dyktige. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Generelt veldig dårlige forelesere på skolen min, så mesteparten av kunnskapen kommer fra youtube. Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Litt morsomt at du spør - jeg fant faktisk en veldig, VELDIG god matte kilde her på forumet i dag. Se denne tråden. Lykke til med studiene. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Når jeg studerte databaser og programmeringsfag fant jeg stor nytte i Youtube. Utrolig mange flinke privatpersoner som også er dyktige til å lære bort det de kan. Jeg prøvde å styre unna de indiske erke-nerdene, ettersom det ble aaaltfor tørt for min del. I forbindelse med java-programmering så jeg også en forelesningsserie på Stanford. Utrolig dyktig fyr som kan anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå