Odesseiron Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Orcs Must Die 2 kommer med en etterlengtet samarbeidsdel. Les hele saken Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte eneren, var manglende samarbeidsdel. Dette blir nok kjøp Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte eneren, var manglende samarbeidsdel. Dette blir nok kjøp Sørg for å plukke det opp neste gang det er på tilbud, det er definitivt verdt tiden uten samarbeidsdel også :-) (etter hva jeg leste skal OMD følge med når du kjøper OMD2 også, men hei - det er glimrende underholdning allerede nå). Og ellers: yay! 1 Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Storkoste meg med OMD (selv uten samarbeidsdel), så dette blir kjøpt på dagen Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er ikke dette veldig likt Dungeon Defender? Men uten samarbeidsdel ble det ikke noe kjøp for meg heller. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Storkoste meg med spillet, med og uten DLC. Gleder meg Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er ikke dette veldig likt Dungeon Defender? Men uten samarbeidsdel ble det ikke noe kjøp for meg heller. På en måte, men vil si at OMD flyter liksom mer. Gledet meg lenge til DD, og når OMD plutselig kom ut før DD tenkte jeg "what the heck" og prøvde det. Og bipbapetibom, det var dritgøy.Og når jeg da prøvde DD en stund senere, falt OMD mer i smak da det er mer lettere å bare hoppe rett inn og ut igjen, i tillegg slipper du alt av stats og gear (ikke at det er noe negativt). Vil si OMD er mer "casual" friendly, mens DD er mye mer å sette seg inn i. Så to like men allikevel ulike spill 1 Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gi meg det på XBL så er det et definitivt kjøp! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Blir nok et kjøp ja. Koste meg stort med det første så. Lenke til kommentar
Fawri Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 "I løpet av sommeren kommer Orcs Must Die! 2 til Windows, ifølge Eurogamer." I infoboks: "Slippdato 5. oktober 2011" ?_? Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Tror jeg hopper på dette toget jeg også, blir nok kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå