Tigergutt Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Hei! Ser etter en Trådløs Router med (Min.)8 LAN Porter. Noen som vet om en? Dette pga plass i el.skapet mitt. Syns ikke Altibox Hjemmesentralen er god nok... Endret 3. april 2012 av Tigergutt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Du bør satse på router + switch. Det lages knapt routere med mer enn 4 porter. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Eneste jeg vet om som har 8 porter og trådløs med n-draft er D-Link DSR-250N Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 En kompis av meg har en DIR-632 som han er strålende fornøyd med. Siden jeg ikke har noe erfaring med denne, blir det bare et tips og ingen anbefaling Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 En kompis av meg har en DIR-632 som han er strålende fornøyd med. Siden jeg ikke har noe erfaring med denne, blir det bare et tips og ingen anbefaling Kun 10/100 på WAN og LAN-porter, vanskelig å få tak i er i landet. Positivt at den kan bruker DD-WRT. DSR-250N koster klart mer enn de fleste andre trådløse routere, men den har Gigabit WAN og LAN, og vil henge med selv om trådstarter skulle oppgraderer hastigheten på fibernettet. Finnes de med bedre trådløs del. DSR-250N er egentlig en router for småbedrifter. Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 En kompis av meg har en DIR-632 som han er strålende fornøyd med. Siden jeg ikke har noe erfaring med denne, blir det bare et tips og ingen anbefaling Kun 10/100 på WAN og LAN-porter, vanskelig å få tak i er i landet. Positivt at den kan bruker DD-WRT. DSR-250N koster klart mer enn de fleste andre trådløse routere, men den har Gigabit WAN og LAN, og vil henge med selv om trådstarter skulle oppgraderer hastigheten på fibernettet. Finnes de med bedre trådløs del. DSR-250N er egentlig en router for småbedrifter. Takker så meget, skal sjekke den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå