Sander92 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Prøver å kjøre Star Wars the old republic på en PC jeg sitter på for øyblikket. Den kjører det fint på low men det ser rett og slett for jævlig ut til at det er verdt å bruke tid på. Problemet som dukker opp når jeg skrur opp grafikken er ikke at det hakker, men at alt reagerer seint. F.eks det tar 1-2 sekunder fra jeg trykker inn løpeknapp til at karakteren min faktisk begynner å løpe. Etter hva jeg kan se skal denne PCen kjøre swtor ganske greit, det eneste jeg er usikker på er prosessoren. Legger ved en DxDiag fil så dere kan se om PCen rett og slett er for dårlig eller om det muligens er noe annet som er i veien. DxDiag.txt Endret 3. april 2012 av Sander92 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Grafikkortet i den maskinen er alt for dårlig til å klare dette spillet i annet enn low. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) AMD HD 6490M skal kunne klare SC 2 på medium innstillinger på grafikken, bare dersom oppløsningen ikke er for høy. Ved 1024x768 oppløsning klarte Notebookcheck å få en fps rundt 30, på medium innstillinger. Dette var med en MacBook Pro. Ved høyere oppløsninger vil sannsynligvis spillytelsen tape seg svært fort, slik at laveste innstillinger på grafikken er det beste du kan håpe på. I multiplayer kan du bare glemme noe bedre enn laveste innstillinger. Edit: OK, stryk alt jeg har skrevet ... jeg så på Starcraft 2 ikke Star Wars Men jeg kan tenke meg at mye av det samme gjelder for Star Wars Old republic også. HD 6490M er ikke et godt kort å kjøre moderne, grafikkintensive spill på, så lave innstillinger er det som gjelder, kanskje medium på de spillene som er litt eldre eller ikke så krevende på grafikken - så lenge man holder oppløsningen nede. HD 6490M er i praksis faktisk ikke stort bedre enn den innebygde grafikkchipen som sitter i prosessoren allerede. PS: Prosessoren og annen hardware i maskinen din er mer enn kraftig nok til alle slags spill - det er grafikkortet ditt som er flaskehalsen. Endret 3. april 2012 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå