Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ut på tur (date tips)

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN

Har snakket med en jente veldig hyppig etter at jeg møtte henne på en fuktig lørdags kveld , ja sist lørdag.

Nå har det seg sånn at hun lurer på om jeg har lyst å bli med henne på tur i marka på onsdag.

Lurer egentlig bare på om dere har noen tips til hva jeg bør gjøre og hva jeg ikke bør gjøre :)?

Kan også nevnes at lørdagen ble litt intim , noen tips for at det ikke skal bli kleint?

gutt 18 år.

Endret av Slettet-ZQr2eN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp av... Vips, så er det ikke kleint. Ja, med mindre du av naturlige årsaker er type som plumper ut med "Vil du bære barna mine, bo i rekkehus og kjøre Volvo med meg?".

Selv om dere ikke er romantisk involvert så er det ingenting som en romantisk handling. Da tenker jeg ikke på blomster, da det er noe du må føle på selv. Du kan ta med mat og drikke, du kan åpne dører for henne (om det er noen) o.l. Selv om jeg og samboeren er 100 % likestilte, dvs vi har ingen arbeidssegrering hjemme, så setter hun jammen meg pris på litt gammeldags ridderskap. Det har for øvrig alle tidligere jenter jeg har møtt også gjort, selv de som kun var venninner. Det betyr simpelten at du er villig til å varte jenta opp for at hun skal ha det bra.

Vet ikke om du fikk noe ut av det jeg sa? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...