LMH1 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det er nok lite poeng basert på mine tidligere tråder. Men vi kan jo konkludere med det er våres feil at norge styres av amatører og pengegriske folk. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Greit å huske på at disse "amatører og pengegriske folk" er født og oppvokst på akkurat de samme stedene som oss, bodd i de samme miljøene, vært på de samme skolene som oss andre og til syvende og sist valgt inn i sin posisjon av oss. 2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Opennet er jo en flott ide. Problemet er at infrastruktur med fiber må betales. Når det er gjort, så vil nok slike løsninger tvinge seg frem. Hvem vil grave fiber i Norge, dersom de ikke kan tjene en eneste krone på det? 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 LMH1 vil. Så det er bare å skaffe han en spade og et startpunkt så får nok snart alle fiber 2 Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 LMH1 vil. Så det er bare å skaffe han en spade og et startpunkt så får nok snart alle fiber Jeg måtte faktisk grave 20m grøft fra veien og opp til huset selv for å få fiberen innlagt..holdt på å ta livet av meg så ikke bare betaler vi ISP,ene vi jobber for dem også.he he. så ble litt sur når jeg ble belønna med halv hastighet etter nesten 2 års trofast ansettelse.Må selvfølgelig konfigurere opp ruter osv selv også når de kobler om til Altibox så litt egeninnsats må man jo si det er. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Men du er sikkert glad for at du slapp å grave de ørten kilometrene frem til tomtegrensa di? 1 Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Men du er sikkert glad for at du slapp å grave de ørten kilometrene frem til tomtegrensa di? Veldig glad etter å ha sitti på ræva foran datan de siste 5 åra og bare gama BF og greier så hadde det nok sendt meg rett i penalet.he he Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Ja da var omkoblingen til Altibox unnagjort og jeg har fått 60 linje inn men har fremdeles bare 50 ut og 100 spenn fattigere pr mnd...hurra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå