Harald Gjerholm Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Lek med spakene Bildet er fjernet. Beskrivelse: En av mine favoritgårder beliggende på Steinsletta med Halvdanshaugen i bakgrunne, V1 er satt sammen av 5 RAW bilder - V2 kun 3 bilder. V1 er litt uskarp men ville ikke skarpe mer da støy oppstår. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Du lager mange flotte bilder Harald, men dette sliter jeg med, synes det blir i overkant unaturlig. Derimot synes jeg komposisjonen er fin. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 V2 blev et fint billede, med tilpas gode farver. V1 - blev for unaturligt. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Fine bilder begge to, men som John så holder jeg en knapp på nr to. Det er oppstått noen prikkete overganger mellom lyse og møre områder, disse er spesielt påfallende i skyene og på husveggen. Hva det kommer av vet jeg ikke, men kanskje man kan fjerne dem ved å legge på ett eller annet filter i etterbehandlingen. Foresten, hva er det som skjer her inne for tiden? Veldig vanskeig å få noen kommentar på bildene. Noen smekker bare på en karakter, uten å kommentere. Men de flerste bare kikker uten å gjøre noe. Eller kanskje det bare er bildene mine som er så råtne at de ikke kan kommenteres, he he. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vel dette er noe jeg liker..alt bortsett fra himmelen med dens lyse partier;) Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det er bare en ting å si. Flott bilde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg