goggen Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Blir kastet ut av spill som er 3d krevende. Det er demoer, så det e rnok ikke spillene det er noe feil med. Kommer som regel inn i menyen og kan gjøre valg der, men når spillet loader blir jeg som regel hivd ut til skrivebordet. Er det et tegn på at skjermkortet er dårlig/ bør oppgraderes? Eller kan det være andre ting? Har et Asus GeForce 2 64 mb. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har du prøvd nyere drivere? Nvidia Detonator 2x tror jeg er passende til Gf2.. er ikke sikker da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 hmm kan du nevne noen av spillene du prøver å kjøre, og skjermkortet er nok ganske utdatert ja. det kan jo så vere at du ikkje hat installert nyeste versjon av directX elle no sånt?? De nyere spill krever denne installert får å kunne kjøre :-? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 kortet skal være stort nok til å kjøre alle spill i dag men kvaliteten og oppløsningen blir dårlig samt at det kommer til å hakke noe for jæ... at du blir kasta ut pga for dårlig skjermkort høres meget rart ut tror nok at det kan være andre grunner. Kortet bør tilfredstille så vidt de absolutt minmumskravene som spill i dag krever sjekk directx og de siste driverene men uansett vil jeg anbefale å oppgradere, men det kommer oxo an på resten av maskinen Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 kortet skal være stort nok til å kjøre alle spill i dag men kvaliteten og oppløsningen blir dårlig samt at det kommer til å hakke noe for jæ... at du blir kasta ut pga for dårlig skjermkort høres meget rart ut tror nok at det kan være andre grunner. Kortet bør tilfredstille så vidt de absolutt minmumskravene som spill i dag krever sjekk directx og de siste driverene men uansett vil jeg anbefale å oppgradere, men det kommer oxo an på resten av maskinen Jeg er enig med deg, det er neppe hardwaren sin feil. Det er litt vanskelig å uttale seg om kvaliteten på grafikkortet, det finnes så mange varianter av GeForce2. "Asus GeForce 2 64 mb" sier fint meg lite. Er det et GeForce 2 TI200/500/GTS kort? Så lenge det ikke er et GF2MX basert, så burde det da ikke være så dårlig. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kjører du XP eller 2000, disse os er noxo kresne til spill. F.eks fifa 2002 (tror jeg) og GTA3 vil du ikke få inn. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 kortet skal være stort nok til å kjøre alle spill i dag men kvaliteten og oppløsningen blir dårlig samt at det kommer til å hakke noe for jæ... Stort nok? og når ble kvalitet og etc målt i str? Men altså.. du burde komme inn i alt av spill, selv om det kan hakke no sinnsykt, så gjør som de sire over, last ned siste directX(windows update) og last ned driver fra nvidia.com Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kjører du XP eller 2000, disse os er noxo kresne til spill. F.eks fifa 2002 (tror jeg) og GTA3 vil du ikke få inn. GTA3 og vice fungerer da utmerket på både 2k og xp.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kjører du XP eller 2000, disse os er noxo kresne til spill. F.eks fifa 2002 (tror jeg) og GTA3 vil du ikke få inn. GTA3 og vice fungerer da utmerket på både 2k og xp.. Har selv et GF2TI200 og det funker i alle de nyeste spilla men det hakker litt... Lenke til kommentar
goggen Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Har Asus Geforce 2 v7700 ti. Skjer bla. i Madden 2004 og Warrior Kings. Lettere spill som nyeste Sim City, Links 2003, NHL 2002 funker greit. Skjer også av og til at bildet blir helt ødelagt, masse streker og corrupte greier. I de tilfellene fungerer spillet, men går ikke an å spille for grafikken er bare et virvar. Trur ikke minnet eller harddisken eller annet hardware er problemet. Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Skjer også av og til at bildet blir helt ødelagt, masse streker og corrupte greier. I de tilfellene fungerer spillet, men går ikke an å spille for grafikken er bare et virvar. Samme skjer med meg i Warcraft III, plutselig kommer det oppe masse streker som ødelegger hele bilde. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Vel kankje du skulle skifte kort? Et billig, men bedre alternativ er vel Geforce4 MX440 som du får for en 450 kr!!! eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hm.. Kjipt når man først har kjøpt seg nytt. Lenke til kommentar
bollefisen Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 goggen...hvilket hovedkort har du Lenke til kommentar
goggen Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Shuttle AV40 med intel prosessor Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Gainward GF2 TI 500 XP GOLD O/C her.. Lagger ikke en dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå