Gå til innhold

Bygge mATX gamer

Anbefalte innlegg

Akkurat bestilt resten av delene til dette prosjektet, som nå kommer til å bestå av:

- Intel i5-2500k med coolIT Vantage

- ASUS MAXIMUS V GENE

- 2x2GB Crucial ballistiX 1333MHz CL7

- OCZ Agility 3 120GB

- 1x 500GB, 1x 250GB

- Zotac gtx 480 AMP

- Silverpower 850w (ikke modulær)

Det skal bygges i Silverstone TJ08-E matx kabinett. Tenkte å lage denne tråden for å få tips til byggingen osv, aldri bygd i et så lite kabinett før, og er ikke en så erfaren pc-bygger. Har et par spørsmål angående kjøling osv.

Har da CoolIT Vantace cpu kjøler som jeg skal bruke, blir å ta den andre vifteplassen i kabinettet som er 120mm bak i kabinettet. Kabinettet har positiv airflow(sjekk kabinettlinken) så lurte på om det er bra med push/pull i dette kabinettet? Har 3 vifter jeg kan bruke i tillegg til den som allerede er på. 2stk ARCTIC F12 Pro PWN 120mm og en Silverstone Air Penetrator 120mm. Hva ville dere gjort?

ps: Kommer til å kommentere i denne tråden under hele byggingen for å få hjelp til ting jeg lurer på. Også skal jeg poste bilder hvis det trengs eller noen har lyst til å se det ferdige produktet:) cpu, gpu og ram skal klokkes så mye som mulig uten å få merkbart mer støy eller for høye temperaturer. Håper på innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...