Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

møtte jente, ble alt for full og dreit med loddrett ut.

Anbefalte innlegg

Kort fortalt ble jeg igår kjent med en jente, og vi fant tonen og rotet litt, endte opp i samme seng og koste, mest på mitt insiativ tror jeg da jeg var veldig full, men hun må jo ha vært med på det, hvem kysser tilbake eller går til sengs med en fyr hun har null interesse for ?

Jenta var veldig pen, og jeg skjønte der og da at jeg hadde gjort et kupp, men siden jeg var alt for full klarte jeg ikke holde det inni meg og jeg var nok utrolig innpåsliten på henne, maste om at hun var så perfekt hele tiden og at jeg ikke hadde noe å stille opp med for henne, tror nok hun ble litt lei. Endte med at hun kastet meg ut, husker ikke helt grunnen, men klokka var jo sånn 5 om morran og hu skulle på jobb seinere.

Uansett så er det jo selvfølgelig superkleint nå da, da jeg ikke husker hva jeg gjorde for å bli kastet ut, jeg vet ikke hva hun tenker om meg overhode, da vi først rotet og hadde tonen til at jeg ble kastet ut og hun virka ganske sur på meg. Hva ville dere gjort? Må jo ha gitt et rimelig dårlig førsteintrykk, bare å gi opp eller bør jeg prøve å få kontakt med henne? Anonym poster: 78d3ff75b94c6d801f02d5163e29cb4f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har klart å gjøre et så bra førsteinntrykk så er det vel mer en tvilsomt om det går i boks.

En unnskyldning kan vel avhjelpe noe men siden du har vist en side som hun ikke likte spesielt godt så vil det forundre meg stort om det blir noe videre kontakt.

Lenke til kommentar

Har du noen god grunn til å -ikke- ringe og be om unnskyldning? Skader jo neppe. Dessuten kan det være greit å høre at man er en idiot innimellom :-)

Kanskje kan du få vite hva du gjorde så kan du i det minste øke fokus på å forhindre at tilsvarende skjer ved neste anledning.

Lenke til kommentar

Støtter vidarkri og kakemot.

You blew it.

Ingenting er verre enn at en innpåsliten person skal være innpåsliten med å unnskylde seg og gjøre det "godt" (verre) igjen etter han var så innpåsliten at han ble kastet ut.

Kort sagt: Ikke si unnskyld, det oppfattes kun som gnål.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei og nei.... Skal du få sjansen på damene må du by på deg selv! Gå på med pågangsmot og godt humør, ikke "unnskyld at jeg lever"/"du er altfor god for meg"-holdning.

Så, neste gang du kommer så langt, kjør på, ikke begynn å mase.

Det kommer nok flere sjanser skal du se, men hadde ikke satsa alt på denne dama nå :confused:Anonym poster: 3d5b87e3943e7e4c9aa5db243bb20952

Lenke til kommentar

Ja det jeg har å tape er jo å fremstå som en idiot, ennå mer en det jeg allerede har klart, sjansen for at vi treffes igjen er jo der uansett.

Kan jo forhøre meg med de andre hva hun eventuelt har sagt da. Selv om jeg tviler på at det er så positivt. :pAnonym poster: 78d3ff75b94c6d801f02d5163e29cb4f

Lenke til kommentar

Ikke si unnskyld, du har jo ikke gjort noe galt og si unnskyld for så vidt jeg vet, det ville bare være dumt imo, eller jeg ville ikke gjort det uansett men bare spør heller hva det var for noe, sjangs eller ikke så kan det vøre greit å få høre. Kom gjerne tilbake her og fortell oss det også, for jeg er litt nyskjerrig.

Lenke til kommentar

Kort fortalt ble jeg igår kjent med en jente, og vi fant tonen og rotet litt, endte opp i samme seng og koste, mest på mitt insiativ tror jeg da jeg var veldig full, men hun må jo ha vært med på det, hvem kysser tilbake eller går til sengs med en fyr hun har null interesse for ?

:hmm:

Jenta var veldig pen, og jeg skjønte der og da at jeg hadde gjort et kupp, men siden jeg var alt for full klarte jeg ikke holde det inni meg og jeg var nok utrolig innpåsliten på henne, maste om at hun var så perfekt hele tiden og at jeg ikke hadde noe å stille opp med for henne, tror nok hun ble litt lei. Endte med at hun kastet meg ut, husker ikke helt grunnen, men klokka var jo sånn 5 om morran og hu skulle på jobb seinere.

Jeg synes det ser ut for at du besvarer ditt eget spørsmål. Ja, du har nok blitt oppfattet som masete og sutrete. Tenk over det: Hadde du funnet ei jente som stadig maste om "hvor perfekt du er, jeg fortjener ikke deg", etc. særlig attaraktiv? En person som gnåler om slikt, gir uttrykk for svakhet; å synes synd på seg selv. Selvmedlidenhet er turn-off.

Uansett så er det jo selvfølgelig superkleint nå da, da jeg ikke husker hva jeg gjorde for å bli kastet ut, jeg vet ikke hva hun tenker om meg overhode, da vi først rotet og hadde tonen til at jeg ble kastet ut og hun virka ganske sur på meg. Hva ville dere gjort? Må jo ha gitt et rimelig dårlig førsteintrykk, bare å gi opp eller bør jeg prøve å få kontakt med henne? Anonym poster: 78d3ff75b94c6d801f02d5163e29cb4f

Som flere har påpekt, det er over. IKKE følg andres råd om å unnskylde deg, med mindre du vil fremstå enda svakere ovenfor henne enn du allerede har gjort. En slik unnskyldning blir det samme som å beklage seg for å ha beklaget seg i utgangspunktet. Two wrongs don't make it right. Aldri kryp for noen.

Er ikke ute etter å virke dømmende her. Har inntrykket av at du er ung og usikker på deg selv, dette er nok noe du vokser av deg med årene. Det er en stund siden nå, men jeg har vært der selv, både når det gjelder sutring, selvmedlidenhet og usikkerhet. Og for undertegnede ble det en langvarig uvane.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar

Du er ikke den første og garantert ikke den siste som driter deg ut på fylla. Neste gang du ser damen be om unnskyldning for å være en kødd forrige gang dere var sammen og prøv heller å snakke med hun uten kaste deg fullstending over henne, men samtidig gi ut små signaler om at du er interresert i henne. Enkle ting som å ta på henne, f.eks skuldre, arm, rundt kneet på låret(ikke lengre opp, da kan det fort bli kleint). Og ja btw, ikke drikk deg kake møkkings.

Lenke til kommentar

Nok en gang, dropp rådene om å be unnskyldning. Jobb med deg selv for å bli en følelsesmessig sterkere og mer uavhengig person.

Ikke kast vekk mer tid på å tenke på denne dama. Bare aksepter at hun aller mest sannsynlig ikke vil ha noe mer med deg å gjøre. Kom deg videre i livet. Glem henne. Vær en mann.

EDIT. Utifra hvordan du selv beskrev situasjonen, var dette ei som mest sannsynlig såg på dette møtet som et mulig ONS. Ikke noe mer.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar

Jaja blir ikke noe unnskyldning fra meg, og jeg er ikke sånn sutrete til vanlig bare så det er sagt, men mye alkohol + at dama virkelig var strøken gjør jo noe med deg.

Er ikke sånn at det er noe veldig big deal for meg å bare gå videre, jeg har jo knapt møtt henne, jeg bare synes det var litt surt. Hvis jeg evt. møter henne igjen tar jeg det bare derfra og ser ann hvordan hun er mot meg, også passer jeg heller litt på alkoholinntaket. Anonym poster: 78d3ff75b94c6d801f02d5163e29cb4f

Lenke til kommentar

tja, jeg vet ikke. Jeg føler ikke slaget er helt tapt ennå, jeg har pratet litt med henne i ettertid og virker som hun er litt intressert. Hun er ihvertfall veldig hyggelig mot meg, hyggeligere enn det jeg trodde hun skulle være når vi møttes igjen så virker ikke som hun synes det var så ille.

Skal møte henne igjen snart sammen med en venn av meg og en venninne av hun, vi får se hva som skjer da. :)

Men jeg har et lite problem til, jeg var jo på fest denne helgen her også, sammen med noen venner av meg. En kompis og dama hans var også der, dvs de er ikke sammen lenger, det har vært slutt en ukes tid. Uansett så er vi ute sammen å tar en røyk og rett før vi går inn sier hun at hun må gjøre en ting før vi går inn. Og da kysser hun meg.. Jeg hadde egentlig ikke noe imot det, og hun er veldig pen, men det er eksen til god venn. Selv om det ikke ser ut som han tar bruddet så tungt og at i den gjengen der er flere som har gått på ekser før uten at så mange har brydd seg, så føler jeg at det blir litt feil. Men uansett er jeg full så jeg ble jo med på det og vi rota egentlig hele kvelden og pratet endel og vi ble enige om at vi kunne være fuckfriends.

Jeg tenkte ikke noe særlig mer over det, da jeg ofte roter med folk i fylla uten at vi prater noe mer om det når vi er edru igjen, men jeg dro innom henne dagen etter for å levere noe, og etter at jeg hadde dratt igjen fikk jeg melding om at det var synd jeg ikke ble der for å sove over osv..

Hva i all verden bør jeg gjøre? Jeg vil egentlig ha forhold med hun første jenta, men skal jeg bare kjøre på med hu andre samtidig? Hun var veldig på den at det kun var sex ikke følelser, så jeg tror ikke det skal bli noe problem sånn sett.. Anonym poster: 78d3ff75b94c6d801f02d5163e29cb4f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...