powersound Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hei! Lest litt om dette å det er litt blandede følelser virker det som, hva mener dere som kan dette? Lettere å spørre her enn å lese alt på engelsk å kanskje ikke få med meg alt http://www.multicom.no/-/cat-p/c/p10611439 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har ikke personlig erfaring med ASROCK en et kort for 7år siden. Men det jeg har hørt om ASROCK er bare positivt, å de siste årene har jeg bare hørt at de leverer kvalitets kort Lenke til kommentar
powersound Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har ikke personlig erfaring med ASROCK en et kort for 7år siden. Men det jeg har hørt om ASROCK er bare positivt, å de siste årene har jeg bare hørt at de leverer kvalitets kort Ser jo at det ikke er så verst pris på dette, er jo omtrent der prisen starter å går oppover. Skal ha et gort i den prisklassen Så vurderer om dette kan være det beste kortet... Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Så lenge du ikke skal overklokke like "hardt" som dp og minhund o.l her på forumet så kan du nok helt sikkert gå for ASROCK Lenke til kommentar
powersound Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Så lenge du ikke skal overklokke like "hardt" som dp og minhund o.l her på forumet så kan du nok helt sikkert gå for ASROCK Skal ikke OVERDRIVE Men litt klokking blir det jo Å ser det skal bli bra fart på SSD ene med dette kortet, mulig jeg tar feil?? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er jo 2 stk intel porter på kortet, så ja, du får nok ekstremt god fart på SSDene dine Du kan jo også sende en PM til dp, minhund eller arni90 her på forumet å bare spør dem for sikkerhetsskyld. Så får du håpe dem svarer deg Lenke til kommentar
powersound Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Dukket opp et Gigabyte X79-UD3 her gitt. Får teste det til å begynne med Men liker jeg det ikke så blir det dette kortet, lest mye bra idag om det Endret 3. april 2012 av powersound Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Okei Er ikke feil det kortet der helle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå