Aleks Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Sesongen til Chelsea har ikke vært bra. I tillegg til det har det dårlige spillet vært til ingen nytte siden AVB fikk sparken. På en annen side skal man ikke undervurdere FA cupen, men det gjør ikke opp for denne sesongen nei. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Får spørre som eg gjorde i Liverpool. Hvis Chelsea vinne FA cupen. Vil da sesongen være bra? Eg personlig hadde ikke klart å vært fornøyd med kun FA cup hvis United havnet på 5-6-7 plass i PL. Nei det å vinne FA cupen gjør ikke sesongen bra. Ikke når man har ambisjoner som er større. Hadde vi hatt som mål å vinne FA cupen og så gjort det - da kunne jeg vært fornøyd, men vi skal egentlig kjempe om gullet. Noe som uansett vil slå tilbake på oss når sesongen oppsummeres. CL er det eneste som kan redde sesongen. "Om" vi faktisk skulle klare det umulig å vinne CL så vil slutten av sesongen bli mer positiv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Bare det å slå Barcelona hadde gjort det for meg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Haha ikke sjans, forventer minst 4 måls tap over to kampe mot Barca. De er så mye bedre enn Chelsea at det ikke engang er spenning å ense. Chelsea har skrapa til seg trepoengere i det siste mot lag ala Wigan og Stoke, samt fått walkover hele veien i FA cupen (dernest som vanlig) - samt møtt overkommelig motstand i CL. Over to kamper var feks Benfica på høyde, om ikke bedre enn Chelsea. Så CL er det bare å glemme. Skulle oljerusserne mot all formodning lure seg til fianlen så venter enten Madrid eller Munchen, begge mer enn dobbelt så sterke og med historie for å spille finaler. Ellers er det jo bare å takke Gunners! Faen heller, trodde jeg skulle dø når Arsenal misbrukte sjanse etter sjanse, men heldigvis så dukket frelser Arteta opp på slutten. Vinner vi våre to neste, mot Wigan (b) og Villa (h) så er vi i praksis seriemestere Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Forventer ingen seier nei, men mer utrolige ting har skjedd i fotball. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Ny kamptåd for neste seriekamp https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427640&view=findpost&p=19133490 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Haha ikke sjans, forventer minst 4 måls tap over to kampe mot Barca. De er så mye bedre enn Chelsea at det ikke engang er spenning å ense. Er Barcelona ubeseiret? Du eller noen av United frelserne sa vel også at Napoli kom til å høvle over Chelsea i løpet av 2 kamper. Vi skule vist eller ikke klart å komme oss videre fra gruppa, men her er vi - i semifinalen mot Barcelona. Og når vi snakker om enkel trekning var ikke den CL trekningen deres til å grine av eller. Endret 8. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 ... spraying balls left and right.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå