Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Queen Park Rangers


Anbefalte innlegg

Skuffende i siste tredjedel,hva faen er greia med å gå-fotball når vi har muligheten til å drepe kampen? Giggs inn med en gang, usynlige skuespiller Young ut. Hernandez for Welbeck også, sistnevnte har vært kukk i kano over lang tid nå, grusome gabriel med ball hele matchen

 

Du mener Welbeck har dårlig touch. Hva har Javier "lyktestolpetouch" Hernández da? Hva folk ser i han skjønner jeg overhode ikke. Welbeck er usannsynlig mye bedre. Kan han ikke også lære seg offsideregelen. Den må de ha skippet nede i Mexico.

 

+1. Møkk dårlig fotballspiller.

 

Har forøvrig hørt noe om at de i Mexico ikke benytter linjedommere pga. faren for flyvende gjenstander fra tribunen. Stemmer sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der ble vi vel snytt for straffe.

 

Dere kan bli snytt for 47 straffer, få 11 feilaktige utvisninger og Ferguson med hjelpeapparat sendt på tribunen uten at det hjelper. Nok en gang avgjøres PL pga at dommere ikke takler presset på OT. Boring.

 

Mye tøv du har lirt av deg i det siste, Solaar. Dette faller vel bare inn i rekken. Grov tabbe av linjedommer, men ingenting som tyder på at linjedommeren bukket under for noe press. Så godt som umulig for Lee Mason å se at Young diver. Flaut å se på Young. Bitterheten kler deg dårlig, Solaar.

 

Mye? Vil det si de innleggene hvor man tør å påstå at Utd muligens har litt dommerhjelp på OT i sesong etter sesong? Jeg har ikke spesielt mye å være bitter for siden Spurs ikke har vært en reell konkurrent til Utd i min tid som Spurs-fan. Derimot er jeg tilhenger av at PL avgjøres ved hjelp av god fotball og ikke slike ting som dette, selv dere mer fornuftige Utd-fans burde jo klare å se det? Eller er man muligens litt hårsår når dette emnet tas opp igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heltent? United virker alt annet enn heltent. Skulle gjerne sett ansiktsuttrykket til Fergie når United har tapt PL på målforskjell.

 

Der ble vi vel snytt for straffe.

 

Dere kan bli snytt for 47 straffer, få 11 feilaktige utvisninger og Ferguson med hjelpeapparat sendt på tribunen uten at det hjelper. Nok en gang avgjøres PL pga at dommere ikke takler presset på OT. Boring.

 

Mye tøv du har lirt av deg i det siste, Solaar. Dette faller vel bare inn i rekken. Grov tabbe av linjedommer, men ingenting som tyder på at linjedommeren bukket under for noe press. Så godt som umulig for Lee Mason å se at Young diver. Flaut å se på Young. Bitterheten kler deg dårlig, Solaar.

 

Mye? Vil det si de innleggene hvor man tør å påstå at Utd muligens har litt dommerhjelp på OT i sesong etter sesong? Jeg har ikke spesielt mye å være bitter for siden Spurs ikke har vært en reell konkurrent til Utd i min tid som Spurs-fan. Derimot er jeg tilhenger av at PL avgjøres ved hjelp av god fotball og ikke slike ting som dette, selv dere mer fornuftige Utd-fans burde jo klare å se det? Eller er man muligens litt hårsår når dette emnet tas opp igjen?

 

City har da hatt sine situasjoner de og, så at PL avgjøres pga dette er bare tull.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flest mål scora, fem poeng meir enn City med sju kampar igjen, til tross for å ha hatt dei største skadeproblema i Premier League denne sesongen. Det har jo tilogmed blitt lagt fram statistikk på at påstanden din ikkje stemmer og at United absolutt ikkje får spesielt mykje hjelp av dommarane på OT i forhold til dei andre topplaga. Du spyr ut drit som ikkje ein gong har hevd i verklegheita noko som får deg til å virke som ein bitter tulling som kanskje burde vurdere å lese deg litt meir opp før du uttalar deg. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Diving fra Barca er så vanlig at ingen gidder å kommentere det lenger.

Oooooookei... Gleder meg til å se Chelsea-Barca tråden i så fall.

 

Tror nok fortsatt det kommer kommentarer, og det er greit nok det så lenge det er noe å klage over.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...