Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Queen Park Rangers


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han blir løpt ned bakfra. Hvordan du kan mene at det ikke er straffe forstår jeg ikke.

 

Enkelt og greit fordi jeg syntes den ville vært ufattelig billig. Valencia faller utrolig lett (ikke noe dive) og det er ikke mye kontakt.

 

Hvis det var straffe så burde det vitterlig være 20 straffer i hver eneste kamp i så fall. Var forøvrig hands på Valencia når han lå nede på bakken også.

 

Det er helt riktig, men det er irrelevant ettersom det skjer en forseelse som burde vært dømt på før handsen.

 

Tenkte mer på at handsen var mer synlig enn selve straffehendelsen..

Lenke til kommentar

Skuffa over utviklinga i førsteomgangen med det utganspunktet dommaren gav oss. Sitter med så dårleg kvalitet at eg ikkje skal uttale meg om sjølve straffa, men at det ikkje vart dømt offside i forkant er berre fullstendig latterleg. Seinare bør ein kunne gjere meir utav overtaket ein har, til tross for at QPR har alle mann inne i 16-meteren. LItt meir fart i kula så bør ein kunne opne dei litt meir opp, og med litt bedre kvalitet på innlegga kan det fort bli nokre mål til.

 

Skuffande at dommaren skal få så mykje å seie for kampen, til tross for det voldsomme overtaket United hadde i starten. Likevel minst like tragisk med ein del av dei gjennomsyra, bitre kommentarane som blir posta her inne.

Lenke til kommentar

Kjedelig at dommer og Young skal ødelegge kampen. Soleklar offside og dive. Greit nok at det er mange bitre kommentarer her, men det hadde det garantert vært fra dere om dette hadde vært City og Nasri istedenfor. Eventuelt Dani Alves og Barcelona. Med rette får jeg vel også si.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skuffende i siste tredjedel,hva faen er greia med å gå-fotball når vi har muligheten til å drepe kampen? Giggs inn med en gang, usynlige skuespiller Young ut. Hernandez for Welbeck også, sistnevnte har vært kukk i kano over lang tid nå, grusome gabriel med ball hele matchen

 

Du mener Welbeck har dårlig touch. Hva har Javier "lyktestolpetouch" Hernández da? Hva folk ser i han skjønner jeg overhode ikke. Welbeck er usannsynlig mye bedre. Kan han ikke også lære seg offsideregelen. Den må de ha skippet nede i Mexico.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der ble vi vel snytt for straffe.

 

Dere kan bli snytt for 47 straffer, få 11 feilaktige utvisninger og Ferguson med hjelpeapparat sendt på tribunen uten at det hjelper. Nok en gang avgjøres PL pga at dommere ikke takler presset på OT. Boring.

 

Mye tøv du har lirt av deg i det siste, Solaar. Dette faller vel bare inn i rekken. Grov tabbe av linjedommer, men ingenting som tyder på at linjedommeren bukket under for noe press. Så godt som umulig for Lee Mason å se at Young diver. Flaut å se på Young. Bitterheten kler deg dårlig, Solaar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...