Jotun Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Konge!! Endelig en feil i United sin favør! 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Så lett å få folk på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Til og med sjuk datter sier feil når hu ser reprisen! !:! Endret 8. april 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg mener også at det var et billig rødt kort, og straffespark. Men Val filmet ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Men Young gjorde kanskje.. 3 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg mener også at det var et billig rødt kort, og straffespark. Men Val filmet ikke. Nei, det vil jeg da virkelig håpe. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Dive av Young? Han blir jo tatt. Hånda ødelegger for en soleklar målsjangse. Men det skulle aldri skjedd, for det var klar offside. Suarez kunne ikke gjort det bedre. Soleklar dive. 5 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg mener også at det var et billig rødt kort, og straffespark. Men Val filmet ikke. Helt enig, men Young filmet. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Men Young gjorde kanskje.. Serial diver denne Young.. er ikke akkurat noe nytt at han kaster seg såvidt han får et vindkast mot seg. Ellers er hele kampen ødelagt for meg som nøytral supporter når jeg ser det stygge trynet til Lee Mason der ute. Makan til patetisk unnskyldning for en "toppdommer" skal man lete lenge etter. Burde blitt løst fra jobben sin i pausen og kastet i en søppelfylling. 6 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Suarez kan det å lære fra seg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Der ble vi vel snytt for straffe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Tror det går opp i opp. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Der ble vi vel snytt for straffe. Lol. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Der ble vi vel snytt for straffe. Lol. Lol what? 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Der ble vi vel snytt for straffe. Dere kan bli snytt for 47 straffer, få 11 feilaktige utvisninger og Ferguson med hjelpeapparat sendt på tribunen uten at det hjelper. Nok en gang avgjøres PL pga at dommere ikke takler presset på OT. Boring. 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Og og det blir bare mer og mer morro med de som whiner om det. 5 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Bitre supportere av rivaliserende lag. Vårens vakreste eventyr. 5 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Shit. Der burde det blitt rødt kort for hands og straffe. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Dere kan bli snytt for 47 straffer, få 11 feilaktige utvisninger og Ferguson med hjelpeapparat sendt på tribunen uten at det hjelper. Nok en gang avgjøres PL pga at dommere ikke takler presset på OT. Boring. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå