eirikol1 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Heisan, er litt på leit etter eit bra MMORPG. Helst gratis, og helst i WoW-aktig tidsone, men mykje magi, og sverdspel! Har aldri klart å sette meg inni nokre av dei utallige MMORPG spela eg har våre borti, dette kan vere mangel på innteresse, eller berre at spelet var dårlig, er ikkje heilt sikker på den... Noken som har gode tips? Då helst gratis, og minst mulig P2W styr.... Vil som sagt ha mest mulig WoW, og kanskje minst mulig AoC. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Både EverQuest 2 og Lord of the Rings Online er blitt gratis å spille. Ellers har vi jo Allods Online, som jeg koste meg med ganske lenge. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Såg på everquest, men såg ikkje heilt mitt i blinken... LOTRO har eg spelt, og det var bra! Men ikkje akkuratt det eg ser etter no... Kan skjekke ut Allods Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Vent på Guildwars 2, er nok ikke lenge til en lansering nå. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vent på Guildwars 2, er nok ikke lenge til en lansering nå. Guild Wars 2 har 'kanskje' en lansering i løpet av Q4 2012 (desember).. Er en god stund til det. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Guild Wars 2 er P2W så ikke noe for han, det nevner han jo i posten sin. Allods som noen nevner er også bra, men er P2W det også. Går fint an og kose seg med Allods uten og betale, men du blir så klart ikke så god som de som betaler. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Runes of magic. Test dette, en wow klone. Er nesten 4 år siden det var i open beta og mange flere som spiller nå enn ved release, og det er ikke pay to win i større grad enn at alt man kan kjøpe for penger kan man skaffe gratis, det tar bare lengre tid. Men mange av de hardeste endgame spillerne er f2p. Vet det er mange som kommer fra andre MMO som ikke er helt fan av dette, men jeg synes faktisk spillmekanikken er bedre enn wow sin Selv om grafikkmotoren de kjører kunne vært overhalt. Men som sagt, test det og gjør deg opp en mening selv. Virker som et spill som passer beskrivelsen din i allefall Kan legge meg til (Bentein) på serveren Siochan/Biofriendly hvis du ser etter en guild eller noen å spille med Er ikke veldig aktiv lengre tough da jeg ikke føler jeg helt har tid til å satse på et MMO for tiden. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Guild Wars 2 er P2W så ikke noe for han, det nevner han jo i posten sin. Allods som noen nevner er også bra, men er P2W det også. Går fint an og kose seg med Allods uten og betale, men du blir så klart ikke så god som de som betaler. Du tar helt feil! Guild Wars 2 er ikke P2W. Det er som alle andre P2P spill bare F2P etter at du har betalt for selve spillet - du kan ikke kjøpe fordeler utenfor spillet. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Guild Wars 2 er P2W så ikke noe for han, det nevner han jo i posten sin. Allods som noen nevner er også bra, men er P2W det også. Går fint an og kose seg med Allods uten og betale, men du blir så klart ikke så god som de som betaler. Du tar helt feil! Guild Wars 2 er ikke P2W. Det er som alle andre P2P spill bare F2P etter at du har betalt for selve spillet - du kan ikke kjøpe fordeler utenfor spillet. Har du ikke lest om in game butikken de skal lansere med spillet? Det er P2W. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Guild Wars 2 er P2W så ikke noe for han, det nevner han jo i posten sin. Allods som noen nevner er også bra, men er P2W det også. Går fint an og kose seg med Allods uten og betale, men du blir så klart ikke så god som de som betaler. Du tar helt feil! Guild Wars 2 er ikke P2W. Det er som alle andre P2P spill bare F2P etter at du har betalt for selve spillet - du kan ikke kjøpe fordeler utenfor spillet. Har du ikke lest om in game butikken de skal lansere med spillet? Det er P2W. Quote: "Nothing you buy in the cash shop has any influence whatsoever on the competetive PvP game type." http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/view/forums/thread/345066/page/1 1 Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Runes of magic. Test dette, en wow klone. Er nesten 4 år siden det var i open beta og mange flere som spiller nå enn ved release, og det er ikke pay to win i større grad enn at alt man kan kjøpe for penger kan man skaffe gratis, det tar bare lengre tid. Men mange av de hardeste endgame spillerne er f2p. Vet det er mange som kommer fra andre MMO som ikke er helt fan av dette, men jeg synes faktisk spillmekanikken er bedre enn wow sin Selv om grafikkmotoren de kjører kunne vært overhalt. Men som sagt, test det og gjør deg opp en mening selv. Virker som et spill som passer beskrivelsen din i allefall Kan legge meg til (Bentein) på serveren Siochan/Biofriendly hvis du ser etter en guild eller noen å spille med Er ikke veldig aktiv lengre tough da jeg ikke føler jeg helt har tid til å satse på et MMO for tiden. runes of magic er noe av det verste p2w du får etter min erfaring .. om du ikke spiller det 24/7 er så å si umulig å få bra gear uten å betale Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Guild Wars 2 er P2W så ikke noe for han, det nevner han jo i posten sin. Allods som noen nevner er også bra, men er P2W det også. Går fint an og kose seg med Allods uten og betale, men du blir så klart ikke så god som de som betaler. Du tar helt feil! Guild Wars 2 er ikke P2W. Det er som alle andre P2P spill bare F2P etter at du har betalt for selve spillet - du kan ikke kjøpe fordeler utenfor spillet. Har du ikke lest om in game butikken de skal lansere med spillet? Det er P2W. Quote: "Nothing you buy in the cash shop has any influence whatsoever on the competetive PvP game type." http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/view/forums/thread/345066/page/1 Hva med PvE? Har lest du kan kjøpe in game gems for ekte penger og selge de i spillet for in game cash. Viss dette stemmer er spillet P2W. Men det jeg har lest er mest fra forum, så alt er vell ikke bekreftet enda. Vi får se Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vent på Guildwars 2, er nok ikke lenge til en lansering nå. Guild Wars 2 har 'kanskje' en lansering i løpet av Q4 2012 (desember).. Er en god stund til det. Jeg tror ikke det er så lenge til jeg...ikke siden forhåndsbestilling starter om 7 dager. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Vell, Allods var gøy, starta med ein archmage, satt opp ei stund i går... Men Runes Of Magic ser spennandes ut, titter litt på youtube, trur eg skal prøve det ut, tapa ingenting når da er gratis uansett Men har ein tweak for dei fleste DX9 spel, SoftTH som gjer at eg kan spele over tre skjerma med all slags mulig kombi av skjermstørrelse og skjermkort, så hadde våre kjekt om det var støtte for SoftTH! Allods hadde ikkje :/ Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Lineage 2, Allods online Warhammer online Perfect world Forsaken world Runes of magic Eligium the list goes on and on Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Guild Wars 2 er P2W så ikke noe for han, det nevner han jo i posten sin. Allods som noen nevner er også bra, men er P2W det også. Går fint an og kose seg med Allods uten og betale, men du blir så klart ikke så god som de som betaler. Du tar helt feil! Guild Wars 2 er ikke P2W. Det er som alle andre P2P spill bare F2P etter at du har betalt for selve spillet - du kan ikke kjøpe fordeler utenfor spillet. Har du ikke lest om in game butikken de skal lansere med spillet? Det er P2W. Quote: "Nothing you buy in the cash shop has any influence whatsoever on the competetive PvP game type." http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/view/forums/thread/345066/page/1 Hva med PvE? Har lest du kan kjøpe in game gems for ekte penger og selge de i spillet for in game cash. Viss dette stemmer er spillet P2W. Men det jeg har lest er mest fra forum, så alt er vell ikke bekreftet enda. Vi får se PvE er ikke competitive mellom spillere og derav bir en 'cash shop' for PvE egentlig ubetydelig etter min mening. Med tanke på at Guild Wars 2 mest sannsynlig blir det beste MMO spillet som er laget ser jeg ingen grunn till å ødelegge spillet på denne måten. Vent på Guildwars 2, er nok ikke lenge til en lansering nå. Guild Wars 2 har 'kanskje' en lansering i løpet av Q4 2012 (desember).. Er en god stund til det. Jeg tror ikke det er så lenge til jeg...ikke siden forhåndsbestilling starter om 7 dager. Forhåndsbestillinger kan da skje mange, mange måneder før lansering. Endret 3. april 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg tror ikke det er så lenge til jeg...ikke siden forhåndsbestilling starter om 7 dager. Fra GuildWars2.com: When is Guild Wars 2 going to be released? When it's finished. Guild Wars 2 is the largest project ArenaNet® has ever undertaken, and we want to make sure we take the time to do it right. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Vent på Guildwars 2, er nok ikke lenge til en lansering nå. Guild Wars 2 har 'kanskje' en lansering i løpet av Q4 2012 (desember).. Er en god stund til det. Jeg tror ikke det er så lenge til jeg...ikke siden forhåndsbestilling starter om 7 dager. Forhåndsbestile bf3 i mai, hadde release i oktober, elns. Men det går då an å spele eit spel som er gratis mens ein venter på eit anna "gratis" spel Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Runescape er jo et ganske så bra MMORPG-spill, spør du meg. Spilte det for noen år tilbake. Jeg anbefaler det. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Runescape er jo et ganske så bra MMORPG-spill, spør du meg. Spilte det for noen år tilbake. Jeg anbefaler det. Noen kan syntes det er 'gøy' å hogge ved i hundrevis av timer men jeg vil ikke anbefale det. Det er så mange 'bedre' MMOs enn RuneScape med tanke på blant annet variasjon.. Jeg tror SWOTOR er den beste MMOen nå - før Guild Wars 2 blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå