Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte har par i slutten av tenåra sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg var rundt 17-18 år hadde jeg sex 4-8 ganger hver dag. Tror det varierer ganske mye fra par til par.

Hver dag? Det hørtes veldig mye ut :dremel:

Hver dag ja, skulle gjerne hatt mer jeg, men dama fikk gnagsår ganske ofte så hun nektet mer :p

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt ingen alder man "begynner". Man er kåt og interessert i det annet kjønn omtrent fra man blir selvbevisst.

Jeg vet ikke hva som er normalt. Hadde omtrent ikke sex i tenårene selv. Senere har jeg hatt 2-3 ganger om dagen på det meste, og det synes jeg er passe.

Lenke til kommentar

Det varierte for meg og kjæresten, men jeg tror aldri det var mer enn 2 ganger dagen, og flest ganger på en uke var vel 10-11, tror jeg. Nå har vi vært sammen i snart to år, og gjennomsnittet er 3-4 (ikke mindre enn, unntatt når jeg har mensen). 6 ganger i uka (max).

Endret av ktmore
Lenke til kommentar

Nå er det en stund siden jeg var i slutten av tenårene, men jeg kan si såpass at jeg hadde signifikant mer sex i slutten av tenårene enn jeg har som småbarnspappa i slutten av 20-årene.

Jeg, som mann, har forøvrig alltid synes det er for sjeldent. Enten det var 3-4 ganger om dagen, eller 1 gang i uka...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da jeg var i slutten av tenårene var det stort sett hver gang vi så hverandre og hadde mulighet. Etter å ha bodd sammen en stund og hatt muligheten stort sett hele tiden ble det sjeldnere og sjeldnere.

Nå er jeg i midten av 20årene og har en datter, og det er ikke mye sex, men de gangene det blir noe varer det desto lengre og er desto bedre. Jeg er i hvert fall fornøyd.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...