Bulf Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Hei, Har en tendens til å ødlegge mine headsett innen en mnd. Tenkte derfor på å kjøpe et trådløst headsett så jeg slipper og nappe ut ledningen eller å kjøre over den med stolen. Er det noen gaming headsett for pc som er trådløse og bra? Ledning vs trådløs, hva er fordeler/ulemper? Tipper at det er mange som kommer til å foreslå G930, men er det noen andre headsett som kan måle seg med pris/kvalitet? Setter pris på svar. Budsjett: ca 1000 kr, kan strekke meg over men helst under Lenke til kommentar
Storz Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 (endret) G35, garantert, du sparer litt penger i forhold til G930, men kabelen den twister og tuller noe innmari, så om du ikke har noe imot det, så velg det! Det er en liten smule tungt, så du bør nok begynne med nakkeøvelser om du har lit dårlig nakke, bare bøye hodet mot venstre i 5 sek og mot høyre i 5 sek 5 ganger daglig. Funket for meg. Også har jeg lest at det er noen deler som kan brekke, så vær forsiktig med headsettet!!! Endret 2. april 2012 av Storz Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Corsair Vengeance 1500 spekulerte litt mellom G35 og Vengeance 1500, søkte litt på Google osv... og ender alltid med at Corsair sitt er bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå