IceBlitz Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hei! Noen som vet om butikker som har gode priser på Expresscard og et greit utvalg? Har bare funnet et par butikker på Prisguide.no og prisjakt.no som har dette. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Ikke noe poeng å stille et slikt spørsmål når du ikke vil fortelle hva det skal brukes til. Expresscard kan jo være laget for mange spesielle funksjoner; http://shopping.kelkoo.no/ss-expresscard.html Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Ikke denne typen her han er på jakt etter da? Endret 2. april 2012 av Aetius Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Ikke noe poeng å stille et slikt spørsmål når du ikke vil fortelle hva det skal brukes til. Expresscard kan jo være laget for mange spesielle funksjoner; http://shopping.kelk...xpresscard.html Oi hehe. Mente å skrive Expresscard SSD. Det burde vel gi mer mening tenker jeg Ikke denne typen her han er på jakt etter da? Jo, men helst 32gb og oppover. Finner lite forhandlere i norge av det selv, så håper det finnes noen kloke hoder som kanskje vet hvor man finner dem til en grei penge Regner igrunn med det nesten er forbeholdt bedrifter/pro-segmentet så er vel kanskje derfor. Skal brukes i et stort proffkamera. Lenke til kommentar
avo Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Om du skal ha det i et proffkamera regner jeg med at det er Sony SxS kort du leter etter. Det finnes andre kort som passer fysisk i kameraene, men få av dem fungerer bra, om de i det hele tatt fungerer. Det eneste som fungerer bra på Sony kameraene ved siden av orginale SxS kort er deres egne adaptere til MS eller SD kort. Gir ikke samme sikkerhet, og heller ikke samme hastighet ved filoverføring, men virker alt i alt rimelig bra. Er vel igjen fire forhandlere av slikt her i landet. Videoutstyr Norge, Video4, Apriori, og en til. (men siden det er meg, og jeg ikke vil komme på kant med forumregler, får du heller sende en PM om du vil vite hvem den siste er) Endret 3. april 2012 av avo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå