ndrs Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Hvorfor kan jeg løse ut SSDen, og hva skal jeg gjøre for å bli kvitt det? Endret 2. april 2012 av nils1337 Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Sata porten du har den koblet til støtter "hotswap",på samme måte som USB. Vil du bli kvitt det så kan du koble den på en annen SATA port som ikke har denne støtten men da må du sjekke om den porten er rask nok.. Kan muligens deaktivere hotswap på SATA portene i bios.. Endret 2. april 2012 av TaZ 1 Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Sata porten du har den koblet til støtter "hotswap",på samme måte som USB. Vil du bli kvitt det så kan du koble den på en annen SATA port som ikke har denne støtten men da må du sjekke om den porten er rask nok.. Kan muligens deaktivere hotswap på SATA portene i bios.. Fikk fikset det, tusen takk! Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Sata porten du har den koblet til støtter "hotswap",på samme måte som USB. Vil du bli kvitt det så kan du koble den på en annen SATA port som ikke har denne støtten men da må du sjekke om den porten er rask nok.. Kan muligens deaktivere hotswap på SATA portene i bios.. Har i det siste opplevd flere BSODs, og mistenker at det at jeg skifta til en annen SATA port har skylden.. Er det slik at jeg må reinstallere OS og alle drivere når jeg skifter til en annen SATA port, eller kan det være at kontakten ikke har vært 100% i? Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Du kan fint bytte S-ata port uten å reinstallere OS Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Du kan fint bytte S-ata port uten å reinstallere OS Så da kan problemet være at den ikke er skikkelig i? At det forårsaker BSOD? Eller må det være noe helt annet? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Bytt tilbake til den SATA porten du brukte før og se om det det hjelper,så deaktiverer du hotswap i bios.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå