Gå til innhold

Boggle - hjemmesnekret blogg/CMS

Anbefalte innlegg

Har i det siste jobbet litt sporadisk med en blogg/CMS som jeg begynte på for å lære meg litt mer HTML og CSS (og etterhvert JavaScript/jQuery - har ikke brukt så mye av det enda). Som en "bonus" for meg selv bestemte jeg meg for å lage den i Python/Django også. Til vanlig programmerer jeg i Java.

Lurer bare litt på hva folk syns, man får fort litt tunnelsyn av å sitte og fikle med sånt på egenhånd, så det hadde vært fint med litt input - både utseendemessig og forslag til features.

Link til Boggle

Edit: Trodde jeg postet denne under Websidekritikk, har sendt forespørsel om flytting.

Endret av Sokkalf™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

• favicon.
  • Ingen banner.
  • Flytt "Pages" over til andre siden, eller de andre widgetsene over til venstre. Anbefales å ha de til venstre da flere folk vil klikke på de da.
  • Fjern captcha fra comments og bruk askimet, det skal finnes for Django(Regner med du bruker Django).
  • "/boggle/page/blog/" og "/boggle/" ser lik ut, dette kan forvirre Google.
  • Linker/bilde(Amazing i første post) mangle alt/title tags, det gjør at personer som bruker skjermlesere kan få et inntrykk av hva bildet/linken er. Det vil også gi deg poeng hos Google.
  • Bruk description og content tags, det gir ikke bedre Google ranking, men strukturen vil se bedre ut i søkeresultatene. Du kan bruke det til å vise den lille teksten som kommer under linken din i søkeresultatet.
  • Blogroll for å linke til venner/kolleger/andre folk sine sider/blogger.
  • Tenk på å putte "Pages" som en horisontal menybar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...