smas190 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 i går skjedde det noe mystisk.. da jeg drev på med mobilen min slo den seg plutselig av, og en blå skjerm med ett timeglass kom frem.. etter enstund restarta den og starta opp.. skrev inn pin koden, og har ikke merka noe mer til det.. en kompis av meg som har fått det flere ganger mens han holder på med mobben.. er det en bug ellerno? btw, bluetooth stå på, så slo jeg det av når den starta opp igjen.. etter det har det ikke skjedd. (Har bare gått 1 dag da) kan det være her det ligger? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 skjedd med meg også. Tenkte jeg skulle få oppdatert firmwaren og se om det hjelper.. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 skjedd med meg også. gjorde du noe spesielt da? hadde du bt på? Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Skjedd meg og, brukte ikke BT. Har også hatt litt annet tull. En kamerat av meg tok av dekslet til batteriet mens telefonen stod på. Dette resulterte i at den skrudde seg av, ikke noe overraskelse det, men når jeg skrudde den på igjen var batteriet helt tomt. Litt rart siden det var nesten fullt før dette skjedde. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 LuciFear: Kanskje en grunn til at mobilprodusentene ber deg om å slå av telefonen før batteriet fjernes :wink: ? Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 LuciFear: Kanskje en grunn til at mobilprodusentene ber deg om å slå av telefonen før batteriet fjernes :wink: ? Hysj! :wink: Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 jaja, men noen som vet om dette problemet blir fikset? å hva det kommer av? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg hadde det problemet, men ble fikset etter en FW update. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 hva vis butikken man kjøpte den til ikke har mulighet for fw oppdatering da? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 hva vis butikken man kjøpte den til ikke har mulighet for fw oppdatering da? Da vil jeg gjerne høre hva den butikken heter:) Alle butikker og forhandlere har mulighet for å sende inn til oppgradering, men ikke alle kan gjør det i butikken (det er vel heller få som kan det). Jeg hadde samme problemet som deg (både med og uten blåtann, så det er ikke feilen) og det ble reparert med en firmware-upgrade. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har skjed et par ganger med meg og, men jeg synes ikke det er noe stort problem siden det ikke tar lang tid å slå den av og på igjen. Men hvis det begynner å skje litt oftere kan det bli litt iriterende. Mulig det hadde vært en idé å ta firmwire oppgradering... Er det ikke slik at man mister alt på telefonen da ?(dvs. den blir reset'et) Det er uansett ikke så farlig, kan bare ta backup av alt på PC'en med IR eller BT Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 . Er det ikke slik at man mister alt på telefonen da ?(dvs. den blir reset'et) Det er ikke sikkert at blir slettet, på min så skjedde ikke det. Det har noe med åssen de oppgradere den, men for sikkerhetens skyld ta backup. Lenke til kommentar
kim Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har opplevd det en gang, og når jeg slo den på igjen for å skrive inn pin kode, var der ikke "Ok". Så jeg måtte slå den av/på en gang til... Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 ja, slik var det her også. hvis ting blir slettet, hva blir slettet isåfall? bare sms/bildene? kontaktene? kan jo bare overføre kontaktene til simkortet, men enkelte navn har både mail,hjemme nr, mobil nr osv.. blir det lagret slik på det gammle sim kortet mitt? Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 ja, slik var det her også.hvis ting blir slettet, hva blir slettet isåfall? bare sms/bildene? kontaktene? kan jo bare overføre kontaktene til simkortet, men enkelte navn har både mail,hjemme nr, mobil nr osv.. blir det lagret slik på det gammle sim kortet mitt? Nei det gjør det ikke. Jeg har desutten flere enn 200 nr tilsammen og det er det sim-kortet mitt maks klarer. Det jeg mente met backup var og kopiere meldinger og viktigst av alt kontakter til PC'en ved f.eks å bruke programmet Floats Mobile Agent. Bilder, spill og ringetoner er bare å sende over infarød/bt på den vanlige måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå