Mephisto- Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hei. Jeg skriver en relativt stor oppgave, og for å navigere meg rundt lettere bruker jeg document map. Nå har jeg fått et problem, som jeg mistenker har en sammenheng med et annet problem jeg har løst. I document map vises overskriftene jeg bruker, jeg bruker da "styles" for å bestemme hvilket nivå en heading er (level 1-4). Dette fungerer forsåvidt bra, men problemet ligger i at jeg også får opp alle tittler (brukt style tittel), alle figur og tabell referanser (brukt style citation). Hvordan får jeg fjernet disse? Jeg sa noe om en sammenheng, og de samme problemene jeg har i document map fikk jeg i referanse listen. Der havnet alle figurtekster, titler osv. Dette løste jeg med å endre på referanselisten sine egenskaper. Gode forslag? Er åpent for alt. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Har løst prblemet og her er løsningen: Om man er flittig og bruker styles, altså heading 1-9, tabell, figur osv. Så må man endre på disse. Har bare engelsk så det gjøres på engelsk på følgende måte: Home -> styles -> høyreklikk den gjeldende stilen som skal endres -> modify -> format -> paragraph -> under general står det outline level. Denne må være satt til body. Hvis dette ike fungerer med en enkelt tekst (noe jeg opplevde også), høyreklikk på teksten -> paragraph -> sjekk outline level her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå