Hans-Ragnar Olsen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvitveis Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nå er det hvitveisen, som vil frem i lyset. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Tips: Rydde litt i vissent gress/pinner og ett litt tetter utsnitt? Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Tips: Rydde litt i vissent gress/pinner og ett litt tetter utsnitt? Hei. Takker for fin kommentar. Takker for fine tips. Skulle nok ha ryddet litt her ja.:-) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er det bare meg som synes hundeposen i bakgrunnen er "litt" forstyrrende? Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Er det bare meg som synes hundeposen i bakgrunnen er "litt" forstyrrende? Hei. Uffda, dette var virkelig ikke meningen. Beklager så mye.Jeg har dessverre ikke sett dette før du nevner det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg