007JamesBond Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en Macbook Pro i slutten av April. Jeg lurer bare på en liten ting. Hvilken tommer,ram og harddisk burde jeg kjøpe ? Jeg fyller 14 år etter 19 april, så jeg vil ha litt høy kvalitet på bilder å sånne ting. Også lurer jeg på en siste ting. Er det sant at det IKKE er virus på Macbook? Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Kjøp det du ønsker av ram og det der. Ingen andre enn du som skal bruke den uansett. Mac er nesten virusfritt. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Ok. Jeg tenkte litt på 8 GB ram og 750 GB harddisk, men så hørte jeg at den macbooken som kommer ut i april-mai støtter 16 gb ram og over 1 TB harddisk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Kjøp basismodellen og utvid selv det du trenger, hardisken og minne kan byttes ut senere og det er billigere å kjøpe fra komplett enn å bestille gjennom apple.no Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 it24 er billigere. men er 2,4 ghz nok? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvis du er redd for at maskinen er for svak bør du heller vente til de neste modellene med ivy brigde kommer. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Kommer den til å være like dyr som nå eller dyrere? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hva skal du egentlig bruke den til? Og hva mener du med tøff? Både maskinvaremessig og utseendemessig mener jeg at det finnes modeller som kan gi mer for pengene i form av større harddisk SSD eller minne i forhold til Apple. Man har også en fordel på Pc at man kan spille langt flere spill enn man kan på en Mac. Uansett om du skal gå for en Mac sørg for at du kjøper en basis modell og oppgraderer minnet selv , om HD også lar seg bytte uten service så er det jo en enkel sak å legge i en større modell eller SSD. 1 Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Hva skal du egentlig bruke den til? Og hva mener du med tøff? Både maskinvaremessig og utseendemessig mener jeg at det finnes modeller som kan gi mer for pengene i form av større harddisk SSD eller minne i forhold til Apple. Man har også en fordel på Pc at man kan spille langt flere spill enn man kan på en Mac. Uansett om du skal gå for en Mac sørg for at du kjøper en basis modell og oppgraderer minnet selv , om HD også lar seg bytte uten service så er det jo en enkel sak å legge i en større modell eller SSD. Jeg er enig i den Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Kommer den til å være like dyr som nå eller dyrere? Sannsynligvis samme pris. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Kommer den til å være like dyr som nå eller dyrere? Sannsynligvis samme pris. Det er bra, den skal vist bli veldig mye bedre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Ihvertfall få en nyere og raskere prosessor, muligens også SSD. Jeg anbefaler uansett at om du skal bruke så mye penger på en ny PC så sørg for at den har SSD. Trenger du mer lagring så kjøp deg en ekstern disk til filmer/musikk osv. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Ihvertfall få en nyere og raskere prosessor, muligens også SSD. Jeg anbefaler uansett at om du skal bruke så mye penger på en ny PC så sørg for at den har SSD. Trenger du mer lagring så kjøp deg en ekstern disk til filmer/musikk osv. OK Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Men hvorfor SSD er det så mye bedre? hva gjør det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Mye mye raskere hardisk. En liten sammenligning: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå