mynthoon Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hei Har en liten klumb på venstre side av hodet. Den ligger skrått mot pannen. Har ikkje noe vondt. Noen som vet hva det kan vere? den er myk av og til kjenner jeg den betre og noen ganger ikke så mye. 2: Hvor lenge kan man leve med godartet/ondartet kreft uten operason/medisiner? 3: Noen tips mot nett nase? Fra Kristine Lenke til kommentar
warneck Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Du har fem måneder igjen å leve. Merkverdig hvordan hiver seg til fastlegekontoret så fort det har influensa++, men en klump som ikke skal være på hodet... Tja, kan det være noe farlig da? Tips mot tett nese? Kjøp en billig generisk nesespray på apoteket. Don't over-use it. Er det kronisk tetthet du snakker kan du få det utredet av nese- og halsspesialist. Henvisning fra legen as always. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Pfft...tett nese løses med nesespray. Har brukt Zymelin type spray hver dag i over 20år jeg. Burde vel strengt tatt fått gjort noe med det men pyttsann. Edit: Godartet kreft kan du leve med til du blir 100år men jeg vil anbefale deg å ta en biopsi av den kulen så du finner ut om det er noe farlig eller bare en fettkul. Det kan da ikke være spesielt pent å ha en diger klump i panna heller. Endret 3. april 2012 av vidarkri Lenke til kommentar
mynthoon Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 man ser ikke klumpen da, kjenner den såvidt Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Du har fem måneder igjen å leve. Slikt synes jeg du skulle holde deg for god for å skrive. Det finnes mennesker som takler å høre slikt veldig dårlig, og når noen mistenker kreft så er de som regel ganske bekymret og da er slike spøker det siste de trenger å høre. Lenke til kommentar
mynthoon Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Helt enig med vidor der. Er bekymret selv, fordi jeg vet ikke om det er kreft eller bare en vanli klump. MEn som sagt så kjenner jeg den ikke så mye som jeg gjorde tidlegere. Takk for svar folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå