Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trenger svar ang en klump og tett nese. Så fort som mulig

mynthoon

Anbefalte innlegg

Hei

Har en liten klumb på venstre side av hodet. Den ligger skrått mot pannen. Har ikkje noe vondt. Noen som vet hva det kan vere? den er myk av og til kjenner jeg den betre og noen ganger ikke så mye.

2: Hvor lenge kan man leve med godartet/ondartet kreft uten operason/medisiner?

3: Noen tips mot nett nase?

Fra Kristine

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har fem måneder igjen å leve.

Merkverdig hvordan hiver seg til fastlegekontoret så fort det har influensa++, men en klump som ikke skal være på hodet... Tja, kan det være noe farlig da? :ph34r:

Tips mot tett nese? Kjøp en billig generisk nesespray på apoteket. Don't over-use it. Er det kronisk tetthet du snakker kan du få det utredet av nese- og halsspesialist. Henvisning fra legen as always.

Lenke til kommentar

Pfft...tett nese løses med nesespray. Har brukt Zymelin type spray hver dag i over 20år jeg.

Burde vel strengt tatt fått gjort noe med det men pyttsann. :wallbash:

Edit: Godartet kreft kan du leve med til du blir 100år men jeg vil anbefale deg å ta en biopsi av den kulen så du finner ut om det er noe farlig eller bare en fettkul.

Det kan da ikke være spesielt pent å ha en diger klump i panna heller.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Du har fem måneder igjen å leve.

Slikt synes jeg du skulle holde deg for god for å skrive. Det finnes mennesker som takler å høre slikt veldig dårlig, og når noen mistenker kreft så er de som regel ganske bekymret og da er slike spøker det siste de trenger å høre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...