Alkanide Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Ja.. Sånn som de sendte på barne-TV om morgenen før.. Når det var NRK1 og TV2 som sendte barne-TV om morgenen fra 08:00/ 07:30 - 10:00.. Har lett lenge uten å finne, så tenkte kanskje noen her hadde peiling på hvor de kan sees/ lastes ned.. Viktig at de er på norsk # Beyblade # Pokemon sesong 1, 2, 3.. De første med Ash, Misty og Brock # Arthur # Hey Arnold # Rugrats # Prinsesse Sheherezade # Captain redbeard # Creep School # Jacob Two-Two # Barna fra rom 402 # De tre vennene og Jerry # Totally Spies Og mange flere.. Dette er serier som betyr mye for meg som det hadde vært stort å få mulighet til å se igjen.. Hovedsaklig for nostalgiens skyld.. Posten oppdateres Også Kykelikokos.. Hadde vært jackpot ^^ Endret 2. april 2012 av Alkanide Lenke til kommentar
Samara Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Abonnerer på tråden. Noen av de nevnte skulle jeg selv gjerne hatt tak i.. Totally Spies sendes forøvrig på Disney Channel/Disney XD. Lenke til kommentar
Alkanide Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Er det virkelig INGEN som vet NOE SOM HELST som kan hjelpe meg å finne noen av disse seriene? Endret 2. oktober 2012 av Alkanide Lenke til kommentar
technicality Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Rimelig sikker på at siden du begrenser det til å måtte være på norsk er noe av grunnen... Skulle tro en løsning hadde vært å kontakte NRK direkte og forhøre deg *redigert* ...I stand corrected Endret 2. oktober 2012 av technicality Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Jo, men ikke lovlig, og ikke som kan postes her. EDIT: Jeg tror ikke techincality "stands corrected" gitt. Jeg leste ikke at det skulle være på norsk! Endret 2. oktober 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Leter etter de første sesongene av Pokémon på norsk . Hvis noen har noen tips som ikke kan sies foran hele verden, send meg PM. Lenke til kommentar
Tux_Pro Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 tv2sumo har pokemon mener jeg også huske. Hadde det hvertfall før i den tiden jeg hadde det. 1 år siden ca. Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hmm.. ja. bare de nyeste såvidt jeg ser. 1 Lenke til kommentar
benqen Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 http://norsketvserier.tk/ Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 watchcartoononline.com er en side med masse tegnefilmer. Gamle som nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå