[email protected] Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hei. Kunne ikke se at det var en egen tråd om rooting og ting rundt dette. Hadde hvert artig å få ett litt mer samlet bilde på hvordan du som rooter opplever det som. jeg tenker da på hvilke av mulighetene man får ved å roote som man faktisk bruker, om et spesielt rom skiller seg positivt/negativt ut iforhold til stock, hvordan man opplever at batteritiden blir osv. Er jo også spennende å se om du synes det er verdt å irske garanti for å roote. Personlig har jeg rootet og installert custom rom på 3 telefoner, Huawei U8800, HTC Sensation og en Sensation XE. Førstnevnte telefon var elendig softwaremessig, så der så jeg meg nødt til å gjøre det kun ett par uker etter at jeg fikk telefonen. Må dog si at batteriet på denne telefonen alltid var elendig, måtte alltid ha ett ekstra batteri i baklomma. når 2.3.6 kom, oppgraderte jeg og da nullstilte imei seg. Slettet da alt relatert til rooting på telefonen, og jeg fikk ny telefon på garanti. Fikk da en U8800 pro, som jeg solgte for mer enn jeg opprinnelig kjøpte telefon for. Skaffet meg en HTC Sensation som jeg hadde i ca 4 mnd, før jeg rootet. Mye av grunnen til at jeg rooter denne, var for å få volume rocker - og at jeg er generelt glad i å stuke med ting som dette. Var samma leksa med en kamerat sin XE. Kjører i dag Android Revolution med leetweeks (eller noe sånt..) og bricked kernel. Har helt greit batteri (3,5 timer med skjerm på ca), så holder ca en hel dag. Har dog skiftet til Anker 1900 mah. Ikke store forskjellen på det og stock, men det hjelper. Flere som vil dele sine erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå