Gå til innhold

Styrketrening

Anbefalte innlegg

som jeg vet så skal man jo spise tett innpå styrketreninga med karbohydrater, ca 1 time før.... men det jeg gjør er at jeg spiser middag, også drar jeg på jobben (Aftenposten) hvor jeg løper opp og ned trapper! og det tar meg ca en halv time.... Men gir det dårlig prestasjon om jeg drar å trener styrke etter det a ? liksom, om jeg fortsatt får resultater ? siden jeg regner med at jeg har brukt opp en del energi av jobben... selv om jeg ikke føler det!

bare det jeg lurte på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det bør du egentlig finne ut av selv når er best, bare du ikke trener når du er stappmett, funnet ut at det er lite behagelig :closedeyes:

Samme her, blir lett kvalm hvis jeg har en middag i magen inntil 2 timer før så dette er individuelt. Samtidig vil en banan rett før trening ikke hjelpe deg i starten av treningen, men mot slutten da det tar litt tid før næringsstoffene taes opp i kroppen.

Mange opplever at man har mer energi senere på dagen enn rett etter frokost da man på det tidspunktet har fått i seg noen måltid og de har fått tid til å virke på kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...