Nilsen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Helgekonkurransen er over og vinneren er trukket. Konkurranse: Vant du et heftig skjermkort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Og nok en gang skrev dere navnet mitt feil... 8 Lenke til kommentar
maggad Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Og nok en gang skrev dere navnet mitt feil... Nok en gang vinner du? Også klager du. Great. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Nei, på tide å slutte å svare disse man aldri vinner på, mye bort kasta tid gått med til slike ting, lol. Ja, ich bin bitter, gwaaaarghhh. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Og nok en gang skrev dere navnet mitt feil... Nok en gang vinner du? Også klager du. Great. Kanskje han heter Eksempel Eksempelsen, så sier han at de skrev navnet hans feil fordi han egentlig skulle vinne og de skrev Hans isteden for Eksempel. Vis det gir noe mening. Lenke til kommentar
airetam Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Og nok en gang skrev dere navnet mitt feil...Nok en gang vinner du? Også klager du. Great. Har du bare dårlig humor, eller skjønte du den ikke? Gratulerer til Hans! Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 nokk engang så svarer jeg rett på alle spørsmål og ikke vinner noe, begynner å bli lei av å svare på disse konkurransene, at det går ann at dere plukke ut samme person igjen. Man gratulere til den som vant Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 De burde hatt noen restriksjoner så ikke den samme ikke vinner hele tiden, for eksempel så må man vente 3 måneder før man kan vinne igjen. For det er utrolig kjedelig når den samme personen vinner om og om igjen selv om mange andre har helt riktige svar... Ruller blant vinnerene, ikke la samme person vinne alt... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Skjer det ofte at samme person vinner om igjen? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Vel, det er mange tilfeldigheter. Men hvem vet, kanskje de har et krav om å holde en konkurranse for å dele ut noe sånt, og sier de har det, mens det er avtalt spill at den og den personen skal få det. Om det er pga personlig kjennskap eller annet, vet vel bare de som holder på med dette. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 folkens, det kan hende han tullet. SOm jeg beskrev over. La oss si du heter Per, så skriver de at Hans vant. Så tenker du " Jeg heter jo Per, de må ha skrevet navnet mitt feil". Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Men er kepler rett for 560 ti? Jeg trodde 560 var Fermi "ev. New Fermi". Jeg valgte keppler på spørsmålet men skrev i ene feltet at jeg trodde det egentlig burde være Fermi. Har jeg rett, er konkurransen feil? I så tilfelle er det jo jeg som burde ha vunnet Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 De spurte jo om DAGENS kode navn, altså på GTX 680 antar jeg og det er vel kepler, 560 var jo forrige generasjon som de skriver i spørsmålet. Så de som svarte kepler svarte vel rett. Les spørsmålet igjen så ser du det. Og en av de er AMD navn og to av dem er vel fantasi navn tror jeg, uten å vite det helt sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå