stiaas Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Se når din mobil blir oppdatert. Xperia-serien får snart Android 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Vill Sony XPERIA S få en oppdatering? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Vill Sony XPERIA S få en oppdatering? Den kommer i slutten av andre kvartal, antagelig juni. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Når vil Huawei u 8860 få Android 4.0? Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Kan vel hustke en del sony-telefoner som hang etter med 1.6 for en stund siden, bra at de "klarer" det nå da Lenke til kommentar
l0 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Gleder meg til jeg får 4.0 på min Xperia Arc, men det jeg venter spent på er om det blir til dels vanilla android eller om den drukner i "Timescape UI" Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Hvor er fuckings LG a ? Om LG følger gamle vaner, så har dere vel Android 4 innen 2014, hverfall. Kan vel hustke en del sony-telefoner som hang etter med 1.6 for en stund siden, bra at de "klarer" det nå da SonyEricsson fikk mye pepper i den perioden ja, men de har skjerpet seg og ligger greit ann med oppdatere modellene sine nå om dagen. (ifølge statestikkene ...) Gleder meg til jeg får 4.0 på min Xperia Arc, men det jeg venter spent på er om det blir til dels vanilla android eller om den drukner i "Timescape UI" Vanilla blir det nok ikke, så utsende messig blir det sikkert rimlig likt som tidligere. Delevis druknet i timecrap og de har nok en gang sølt blå farge over hele OS-et. Endret 3. april 2012 av Donnybrook Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Virker som alle andre modeller enn X10 blir oppdatert. spørs om det ikke må rooting til alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg