Mrs_Bust Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Hva koster sånne øredobber på butikk kontra nettbutikk? Øredobbene Tips til nettbutikker som selger til en bra pris? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Et enkelt google-søk og jeg kom fram til dette: http://www.jewelbox.no/produsent/c-e-c-i-l-i-e-m-e-l-l-i Forhandlere rundt om i landet. Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 2. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Jeg fant også de, men blir ganske dyrt å kjøpe derfra når det skal frakt også på. Ingen i mitt nærområde som selger ut fra den lista :-/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Lurer på om jewelbox er den eneste nettbutikken som selger de varene, virker slik ut ifra facebook siden deres. Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 2. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Lurer på om jewelbox er den eneste nettbutikken som selger de varene, virker slik ut ifra facebook siden deres. Det så nesten slik ut. Sjekket ebay, men fant ikke der. Merkelig egentlig... Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Jeg synes ikke det var dyrt til å være sånn designer shit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå