Niklasp Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Get oppgraderte samtlige bredbåndspakker, helt gratis. Fikk du raskere nett i helgen? Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Vårt nett skal egentlig være 1 mb. Men på en måler har vi 4/5 mb. (Telenor) Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Gjelder ikke de som har nett fra Get via fiber, bare coax (aka "kabel"). Lenke til kommentar
sandefjord94 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Vårt nett skal egentlig være 1 mb. Men på en måler har vi 4/5 mb.(Telenor) Da jeg var utplassert i fjor høst, og drev med feilretting på Telenor sine bredbånds linjer, oppdaget jeg at det er mange som får mer enn det de betaler for. Så du er nok ikke den eneste med denne lille fordelen Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Tok kontakt med Get på lørdag og lurte på når jeg kunne forvente meg høyere hastighet. Da fikk jeg vite at for å få hastigheter over 20Mbps måtte de sende meg et nytt modem. De kunne de sende meg i dag og jeg håper at det kommer i posten i morgen. Men poenget er, når Get VET at alle de som har 20Mbps i dag vil trenge et nytt modem, hvorfor kunne de ikke vært serviceminded nok til å sende kundene nye modemer selv istedet for at vi må ta kontakt for å få den nye hastigheten? 4 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Slår fortsatt ikke lynet på pris og hastighet, har sjøl byttet fra get til lynet, 50 mbit for 400 kr mens get tar nesten 500 for 30 mbit Endret 2. april 2012 av onkel_jon Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Ikke blitt noe raskere her i gården, enda. haadde M20, må vi muligens oppgradere modemet? Tok kontakt med Get på lørdag og lurte på når jeg kunne forvente meg høyere hastighet. Da fikk jeg vite at for å få hastigheter over 20Mbps måtte de sende meg et nytt modem. De kunne de sende meg i dag og jeg håper at det kommer i posten i morgen. Men poenget er, når Get VET at alle de som har 20Mbps i dag vil trenge et nytt modem, hvorfor kunne de ikke vært serviceminded nok til å sende kundene nye modemer selv istedet for at vi må ta kontakt for å få den nye hastigheten? Takk, får ringe inn selv Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Jeg hadde 50Mbit og får nå 70 etter en restart av modemet. Veldig fornøyd. Endret 2. april 2012 av lektroluv Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 synes det var dårlig med upload hastigheter her... alt er en oppgradering for meg da, 0.4Mbit upload. Telenor FTW! 2 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 tss... Jeg har Nexgentel sin 40/10 Mbit linje, men har på det gjevne 55/20 ^^ -frank Lenke til kommentar
magb Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Har 10/2 linje fra Get og denne er etter hva jeg kan se helt uandret? 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvis de greier 200 Mbit/s, hvorfor greier de ikke høyere opplastningshastigheter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Har 70/10 fra Canal Digital til en lavere pris enn Get . Ikke særlig stor forbedring. Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Tok kontakt med Get på lørdag og lurte på når jeg kunne forvente meg høyere hastighet. Da fikk jeg vite at for å få hastigheter over 20Mbps måtte de sende meg et nytt modem. De kunne de sende meg i dag og jeg håper at det kommer i posten i morgen.Men poenget er, når Get VET at alle de som har 20Mbps i dag vil trenge et nytt modem, hvorfor kunne de ikke vært serviceminded nok til å sende kundene nye modemer selv istedet for at vi må ta kontakt for å få den nye hastigheten? Takk for innspill. Ringte og hørte med Get nå nettopp, og de sender ut nytt modem. Litt kjipt at kundene må ta kontakt selv :S. Ellers er det lite å peke på hos Get. Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Har 70/10 fra Canal Digital til en lavere pris enn Get . Ikke særlig stor forbedring. Om du ser på de andre produktene til CD, får du mye mindre for pengene enn GET. Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Så lenge de ikke klarer og levere opphastigheter er get helt uaktuelt for min del. Her i gården er det altibox for alle penga, bedre til gratis oppgradering er de også, fikk i ford oppgradering fra 15/15 til 40/40 gratis. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Har coax fra Get. 15/2 (pakke med telefoni og TV) ...ingen endring Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Tok kontakt med Get på lørdag og lurte på når jeg kunne forvente meg høyere hastighet. Da fikk jeg vite at for å få hastigheter over 20Mbps måtte de sende meg et nytt modem. De kunne de sende meg i dag og jeg håper at det kommer i posten i morgen.Men poenget er, når Get VET at alle de som har 20Mbps i dag vil trenge et nytt modem, hvorfor kunne de ikke vært serviceminded nok til å sende kundene nye modemer selv istedet for at vi må ta kontakt for å få den nye hastigheten? Kanskje fordi at modem ikke er gratis ? Å ha folk som deler ut "penger" koster gjerne litt penger liksom Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Tok kontakt med Get på lørdag og lurte på når jeg kunne forvente meg høyere hastighet. Da fikk jeg vite at for å få hastigheter over 20Mbps måtte de sende meg et nytt modem. De kunne de sende meg i dag og jeg håper at det kommer i posten i morgen.Men poenget er, når Get VET at alle de som har 20Mbps i dag vil trenge et nytt modem, hvorfor kunne de ikke vært serviceminded nok til å sende kundene nye modemer selv istedet for at vi må ta kontakt for å få den nye hastigheten? Det beror helt enkelt på att de allra flesta inte bryr sig om de får 40 i stället för 20. Varför ska de sända ut modem till en massa folk som inte "må" ha det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå