IceCool Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Ah hehe har jeg lite å gjøre eller er jeg bare litt tech intressert Sitter og laster ned og leser på manualen til HIS Excalibur Radeon 9600 PRO som jeg får i posten om ei uke, har ikke gjort sånn hardware valg før og er veldig spent, kjekkt å lese manualen FØR jeg gjør noe utover den vanlige monteringen kanskje, med tanke på overklokking og sånnt da. Hvilke programmer og drivere vil et sånn kort bruke? Har Direct X9 ihvertfall, men for å tune core og mem og de siste gode driverene, hvor finner jeg det? De på produsentens hjemmeside bruker å være litt etterhengende (ihvertfall nvidia drivere) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Tror jeg finner meg et 9600Pro 128MB kanskje, knuser definitivt dette GF3 64MB TI500 i 3Dmark03 uansett Knuser er vel å ta litt hardt i? Hvor mye bedre er 9600 Pro i forhold til 9600? Jeg testa mitt GF3 Ti500 i en ny maskin jeg bygget med et 9600 non-Pro kort, og de kom ca likt ut i 3DMark 01, hvor 9600 var _litt_ bedre om jeg husker rett, så 9600 PRO blir jo bedre, men knusing?? Tja.. som sagt.. jeg husker ikke hvor mye forskjellen er på 9600 og 9600 Pro.. var bare deilig at 9600 non-pro ikke hadde vifte Og maskinen var til en student/non-"pro"gamer.. så det holdt greit han snakker om 03, og da knuser det ti500 pga dx 9 støtte, som gjør at han får kjørt alle testene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå