Gå til innhold

Trenger Video Capture program til Webcam

hal2000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det enkleste er vel å bruke Windows Movie Maker 2, som er en oppdatering av den som ligger orginalt i Windows. Hvis du ikke har den, kan du laste den ned fra Windows Update. Den vil sikkert holde i massevis for ditt bruk.

Men, du bør bruke verson 2, vanligvis følger Windows Movie Maker 1 med installasjonen, men den er etter min mening nærmest ubrukelig.

Lenke til kommentar

Takk, du har rett, jeg trenger bare noe veldig enkelt, skal bare capture videosnutter, ikke noe mer. Glemte desverre å si at jeg kjørere Win98SE. MM2 funker kun i XP ser det ut som, og jeg sliter med å finne MM1. Noen andre programmer? Lastet ned AVIEdit, men video capture feilet.

Lenke til kommentar

søk etter: video capturix 2002,

Men kan bruke virtualdub også!!

ltt avansert..men når jeg fant ut av det kan du også:-)!!

virtualdub er programmet du bruker til å conventere avi filer til divX mm

det er dessuten gratis....bare søk etter virtualdub...brukte selv det på et hjeme opptak..virket fintfint der

Lenke til kommentar

Veldig bra! Hadde nesten gitt opp Aiptek kameraet og gått tilbake til gamle Logitech Quickcam Express. Til Quickcam'en har jeg bra software fra Logitech. Men, virtualdub ser ut til å funke veldig bra med Aiptek kameraet!! Jeg har nå begge kameraene koblet til, og da er det jo bare å svitsje mellom dem i virtualdub. Ser at bildet er _mye_ bedre med Aiptek, men at Quickcam'en har en noe bedre refreshrate. Nå er det jo masse innstillinger da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...