Harald Gjerholm Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Den røde hytta Bildet er fjernet. Beskrivelse: Denne lille hytta har jeg tatt flere varianter av . Her et høstbilde satt sammen av 3 like RAW bilder med +/- 1 EV i Photomatix - dvs en 'Fake' HDR.V2 er klonet og består av 5 bilder. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Rent og pent "fake" hdr,uten store overdrivelser...selv om jeg også har sansen for det.Tipset må bli spot healing brush tool på ledninger;) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Nydelige høstfarger. Og den røde stua står i sterk kontrast. Her tror jeg faktisk jeg kan se hdr efekten bedre en ditt forige bilde. Flott! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Se her ja...ble da bedre i mine øyne uten disse ledningene;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg